וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: טאלב טואטחה חתם לחמש שנים

7.8.2014 / 19:32

מגן הירוקים בן ה-22, שזכה איתם באליפות בעונת 2010/11, חתם על הארכת החוזה: "מאושר להמשיך לשחק בבית שלי"

שחקן מכבי חיפה טאלב טואטחה חותם על חוזה. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
נשאר בירוק. טואטחה חותם על החוזה החדש/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה

אחרי מו"מ ארוך והרבה חילוקי דעות ופיצוצים, האריך היום (חמישי) טאלב טואטחה בן ה-22 את החוזה שלו במכבי חיפה בארבע שנים נוספות. חוזהו המקורי של טואטחה היה אמור לפוג בתום העונה הקרובה וכעת הוא סיכם על חוזה חדש שישאיר אותו במועדון עד קיץ 2019. מגן הירוקים, שבעונה שעברה התעמת עם אוהדי הקבוצה ואף ספג מהם ביקורת גם לאחרונה לאחר מחנה האימונים באוסטריה, נשאר בירוק.

טואטחה אמר לאתר הרשמי של מכבי חיפה: "אני מאושר להמשיך ולשחק בבית שלי. זה המקום בו גדלתי ואני אוהב את הקבוצה. החתימה שלי לחמש שנים מוכיחה את אהבתי הגדולה למועדון וכמה שאני רוצה להישאר פה".

טואטחה, 22, ערך בנובמבר 2009 את הופעת הבכורה בבוגרים של מכבי חיפה ובסך הכול רשם 96 הופעות ליגה במדי המועדון. השחקן רשם גם שלוש הופעות במדי נבחרת ישראל והיה בסגל הנבחרת הצעירה ליורו 2013. המגעים להארכת חוזהו נמשכו תקופה ארוכה וזאת על רקע מערכת היחסים העכורה בינו לבין האוהדים ושמועות לגבי הצעות שקיבל השחקן מקבוצות באירופה. הנשיא יעקב שחר סירב למכור את השחקן או להתרגש ממחאת האוהדים והתעקש שטואטחה ימשיך בקבוצה בחוזה ארוך טווח.

כזכור, בחודש אפריל הגיב טואטחה בזעם לעבר אוהדים שקיללו אותו לאחר הפסד ביתי 2:1 לבני סכנין וזרק לעברם את המשענת של כסא רכבו. מאז מנהלים חלק מהאוהדים הירוקים מחאה קולנית נגד השחקן שהתבטאה בשריקות בוז ובקריאות ברשתות החברתיות לשחררו מהקבוצה. כשמכבי חיפה שבה לישראל ממחנה האימונים באוסטריה הגיעו עשרות אוהדים לשדה התעופה והשמיעו קללות נגד השחקן, שיצא מיציאה צדדית. כעת מעניין יהיה לראות את תגובת האוהדים למהלך של המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully