וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גראסהופרס הביעה עניין בסארי פלאח

נציגי הקבוצה השוויצרית עקבו אחרי בלם מכבי חיפה (22), שמועמד לעבור גם להפועל תל אביב במסגרת עסקת אוראל דגני

סארי פלאח שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
הישראלי החמישי בשוויץ? פלאח/ברני ארדוב

גראסהופרס השוויצרית הביעה עניין בבלם מכבי חיפה סארי פלאח. נציגי סגנית האלופה, בשורותיה משחק החלוץ מונס דאבור, עקבו אחרי השחקן כאשר התפתחויות צפויות בימים הקרובים. כידוע, פלאח לא נמצא בתוכניות של הירוקים והתבקש לחפש קבוצה. במהלך הקיץ הוא התאמן בנפרד, עם קבוצת "המנודים". בימים האחרונים עלתה האפשרות שהבלם הצעיר יעבור להפועל תל אביב במסגרת עסקה בה ישוב אוראל דגני לירוק, אך כרגע פערים בין דגני לחיפה מונעים את השלמת העסקה, כאשר גורמים בהנהלת האדומים הביעו גם הם חוסר שביעות רצון מהמתווה הקיים. אם גראסהופרס תיכנס לתמונה ותגביר את ההתעניינות, הבלם ייתן עדיפות למעבר לשוויץ.

פלאח, 22, גדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה ובעונת 2009/10 רשם הופעת בכורה בקבוצה הבוגרת. בקיץ 2012 עזב וחתם בוואסלוי הרומנית, אך הירוקים התנגדו לעסקה וגרמו לביטולה. פלאח הושאל לבני יהודה ובמהלך העונה שבר את הקרסול והחמיץ את יורו 2013. אשתקד שב לסגל מכבי חיפה ורשם 21 הופעות ליגה, אך המאמן החדש אלכסנדר סטנוייביץ' החליט לוותר על שירותיו. בנוסף, לפלאח 16 הופעות בנבחרת הצעירה שם הופיע לא מעט לצדו של דאבור.

גראסהופרס פתחה לא טוב את העונה בשוויץ עם נקודה אחת משלושה משחקים וגם הודחה בסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות מול ליל (3:1 בסיכום שני המשחקים). מדובר במועדון שמתבסס על רכישת שחקנים צעירים בעלות נמוכה. בליגה השוויצרית משחקים העונה כבר ארבעה ישראלים: דאבור, אבי ריקן, ניסו קפילוטו ולוטם זינו.

  • עוד באותו נושא:
  • סארי פלאח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully