וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: קיי סי ריברס חתם בריאל מדריד

הסווינגמן האמריקאי (27, 1.96 מ') הוא הרכש השלישי של הבלאנקוס בקיץ הזה. מרקו קרספי מחליף את סקאריולו בלבוראל

מאמן ריאל מדריד בכדורסל, פבלו לאסו. Francesco Richieri, GettyImages
ממשיך לחזק את הסגל. לאסו/GettyImages, Francesco Richieri

אחרי אנדרס נוצ'יוני ויונאס מצ'יוליס, הודיעה היום (חמישי) ריאל מדריד על החתמה שלישית בקיץ 2014: הפעם מדובר בסווינגמן האמריקאי קיי סי ריברס. ריברס (27, 1.96 מ') בילה את העונה החולפת ברינו מליגת הפיתוח של ה-NBA, והעמיד ממוצעים של 15.8 נקודות ו-4 ריבאונדים למשחק. לפני כן סייע לחימקי מוסקבה להגיע לטופ 16 של היורוליג בעונת 2012/13, ושיחק גם בבנטון טרביזו, קובאן ומספר קבוצות אחרות באירופה.

* קוצ'ה לבוראל ויטוריה החליטה לבצע חילופי מאמנים, כשפיטרה היום את סרג'יו סקאריולו הוותיק, ומינתה במקומו איטלקי אחר - מרקו קרספי בן ה-52, שמגיע מסיינה. אשתקד רשם את עונתו הראשונה כמאמן ראשי ביורוליג אחרי עונה אחת כעוזר מאמן. לפני כן עבד גם בסביליה ובאולימפיה מילאנו.

* ג'יימס ווייט, שנחשב לאחד האתלטים הגדולים בעולם הכדורסל, השתדרג כשחתם בקאזאן. את העונה שעברה בילה הגארד האמריקאי ברג'יו אמיליה האיטלקית, בשורותיה רשם ממוצעים של 15.8 נקודות, 4 ריבאונדים ו-2.6 אסיסטים למשחק.

* במשחק ההכנה הראשון שלה לקראת המונדובאסקט המתקרב, ניצחה נבחרת ספרד 70:82 את קנדה. פאו גאסול (20 נקודות), מארק גאסול (15) וסרג' איבקה (15) הוליכו את המנצחת, קורי ג'וזף קלע 19 לקנדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully