וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: קווין לאב עובר בטרייד לקליבלנד

על פי ESPN, הקאבס הגיעו לסיכום עקרוני על העברת הכוכב שמצטרף ללברון ובלאט. וויגינס ובנט יעשו את הדרך ההפוכה

קווין לאב, מינסוטה טימברוולבס. AP
הלחץ של לברון עשה את שלו. קווין לאב/AP

אחרי לברון ג'יימס, השלימה היום (חמישי) קליבלנד צעד גדול נוסף שהופך אותה לפייבוריטית של ממש לזכות באליפות ה-NBA בעונה הבאה: הפעם, מדובר בהשגתו של קווין לאב. בתום לא מעט שמועות ודיבורים עם מינסוטה, הסכימו בסופו של דבר הקאבלירס להיפרד מהבחירה הראשונה אנדרו וויגינס, שיעשה את דרכו לטימברוולבס ביחד עם אנתוני בנט ובחירת סיבוב ראשון, כך על פי רשת ESPN.

על פי יאהו, לאב, שיהיה שחקן חופשי בקיץ הבא, התחייב לחתום על חוזה חדש בקליבלנד בקיץ הבא לחמש שנים, אך בכל מקרה הטרייד לא יוכל להיסגר סופית לפני ה-23 בחודש - אז יעבור חודש מרגע החתמתו הרשמית של אנדרו וויגינס. בינתיים מדובר בטרייד של קליבלנד ומינסוטה בלבד, אך לא מן הנמנע כי גם פילדלפיה תיכנס לתמונה בעסקה אחרת ותשלח לטימברוולבס את ת'אדיוס יאנג, אולי בתמורה לבנט.

בקליבלנד לא רצו לוותר על וויגינס, אך בסופו של דבר, המחשבה על חמישייה שכוללת את קיירי אירווינג, דיון ווייטרס, לברון ג'יימס, קווין לאב ואנדרסון ורז'או (או טריסטן תומפסון) עשתה את שלה, וכעת, לפתע, לדיוויד בלאט יש את אחד הסגלים הנוצצים והאיכותיים ברחבי הליגה. וזה עוד לפני צירופם של מספר שחקנים ותיקים נוספים שבוודאי ישמחו להגיע לאוהיו, כגון ריי אלן ושון מריון.

שחקן, מאמן והג'נרל מנג'ר לשעבר, אייזאה תומאס, צייץ בחשבון הטוויטר עקיצה קטנה: "לברון הוא המנהל הכי טוב ב-NBA!"

לאב (25, 2.08 מ'), שהיה מבוקש גם על ידי גולדן סטייט ושיקגו, מעולם לא הגיע לפלייאוף, אך לזכותו ייאמר שמאז שנבחר על ידי מינסוטה בדראפט של 2008, לא נהנה מסגל משובח במיוחד. בארבע העונות האחרונות הפך לאחד השחקנים הדומיננטיים בליגה, ואשתקד העמיד ממוצעים נהדרים של 26.1 נקודות (45 אחוז ל-2, 36 אחוז ל-3, 81 אחוז מהעונשין), 12.2 ריבאונדים ו-4.4 אסיסטים למשחק.

יש לציין שבקיץ הבא יהיה לאב שחקן חופשי, ורצונו לעזוב לא הותיר למינסוטה ברירה אלא לקבל עליו תמורה מסוימת כעת. הקבוצה של פליפ סונדרס תבנה את עצמה מחדש סביב ריקי רוביו, זאק לוין, אנדרו וויגינס ואחרים.

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
קבוצת חלומות. בלאט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully