וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: מפגש הדייויס מול ארגנטינה לא בישראל

7.8.2014 / 17:24

ה-ITF הודיע כי הוחלט לא לאפשר לנבחרת לארח בארץ את מפגש העלייה לבית העליון. האפשרויות: ארה”ב, פולין ואסטוניה

דודי סלע, טניסאי ישראלי. GettyImages
עוד סטירת לחי. סלע/GettyImages

רשמית וסופית: מפגש גביע הדייויס בין ישראל לארגנטינה לא ייערך בישראל, כך הוחלט היום (חמישי) ב-ITF, ארגון הטניס הבינלאומי. עוד הוחלט כי לישראל יש חמישה ימים להציג אלטרנטיבה, אחרת המפגש יועבר לארגנטינה. בין האופציות העומדות על הפרק כרגע: ארצות הברית, אסטוניה ופולין. כזכור, ישראל הייתה אמורה לארח את ארגנטינה ביד אליהו בין ה-12-14 בספטמבר במסגרת שלב הפלייאוף לעלייה לבית העליון, אך בשל המצב הביטחוני הוחלט להעביר את המפגש מהארץ.

מוקדם יותר עלה נשיא איגוד הטניס של ארגנטינה ארתורו גרימלדי לשידור בתחנת רדיו מקומית וטען שההחלטה כבר התקבלה: "זו הייתה ההחלטה של ההגיון הבריא לא לשחק בישראל", אמר גרימלדי, "אצטדיון עמוס באנשים כשבמרחק עשרות קילומטרים משם נהרגים ונפצעים אנשים, זה מצב מורכב מדי בשביל השחקנים שלנו וגם בשבילם.

"קיים סיכוי שהמפגש ישוחק בבואנוס איירס ואנחנו כבר עובדים על זה", אמר גרימלדי, "לא יהיה פשוט לארגן מפגש כזה בתוך 30 יום, ולכן אני לא יודע איך ישראל תוכל לארגן את זה במגרש חלופי. יהיה קשה. ארגנטינה לא רצתה לנצל את המצב הזה, אבל אין ברירה. עם כל מה שקורה באזור, המצב נהפך למורכב מדי". למרות הטענה כי קיים סיכוי שהמפגש ינדוד לארגנטינה, באיגוד מכחישים ואומרים: "הסיכויים לכך נמוכים".

כזכור, כבר לפני שלושה ימים הוחלט ב-ATP לבטל את הטורניר מסבב ה-250 שהיה אמור להיערך ברמת השרון מיד לאחר מפגש הדייויס בשל המצב הביטחוני בארץ. מבחינת איגוד הטניס הישראלי מדובר במכה כלכלית קשה, שכן כרטיסים רבים למפגש גביע הדייויס ביד אליהו כבר נמכרו וכמעט כל ההכנות לטורניר ה-ATP נשלמו, כולל כל האדמיניסטרציה הכרוכה באירוח טורניר בסדר גודל שכזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully