וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריס סן ז'רמן: "לואיז הבלם הטוב בעולם, די מריה יקר מדי"

נשיא פ.ס.ז' הודיע בהצגת הברזילאי על פיצוץ המו"מ על קשר ריאל. לואיז: "אם לא חצי גמר המונדיאל, לא הייתם מפקפקים"

החתמתו של דויד לואיז בפריס סן ז'רמן כבר הוכתרה כגרועה ביותר בשוק העולמי הקיץ, אחרי שהבלם איכזב במדי ברזיל במונדיאל לאחר שנרכש מצ'לסי בסכום עתק של 50 מיליון יורו. אלא שבהצגתו הרשמית של לואיז היום (חמישי) בקבוצתו החדשה הוא ניסה לשדר אופטימיות, וקיבל גיבוי מהבעלים והנשיא נאסר אל חליפי.

"אני שמח מאוד להצטרף למועדון גדול וכבר לא יכול לחכות לשחק", אמר לואיז בן ה-27, שחתם לחמש שנים. "יש כאן פרויקט שאפתני, ואני מודה לאלוהים שנתן לי הזדמנות להיות חלק ממנו. המונדיאל נמצא בעבר מבחינתי, והוא לימד אותנו לקח. הרי אם הטורניר היה מסתיים ברבע הגמר, לא הייתם מעלים סימני שאלה לגבי היכולת שלי".

דויד לואיז יתאושש מטראומת המונדיאל בפריס סן ז'רמן?

דויד לואיז במסדרונות המועדון של פריס סן ז'רמן. טוויטר, צילום מסך
פותח דף חדש. דויד לואיז/צילום מסך, טוויטר

כשנשאל לגבי שיתוף הפעולה שלו עם חברו לנבחרת וחברו החדש לקבוצתו טיאגו סילבה, השיב לואיז: "טיאגו ואני חברים טובים מאוד, אנחנו מכבדים אחד את השני על המגרש ומחוצה לו". לגבי העקיצות ששלח לו מאמנו לשעבר ז'וזה מוריניו אחרי עזיבתו אמר: "מה שמעסיק אותי עכשיו הן העצות של לורן בלאן, צ'לסי נמצאת בעבר".

חליפי אמר במסיבת העיתונאים: "דויד לואיז הוא הבלם הטוב בעולם, והוא יעזור לנו במטרה שלנו - לזכות בליגת האלופות. החתמתי אותו בגלל היכולות שלו על המגרש, אבל גם בשל האיכויות שלו כאדם". כשנשאל לגבי המגעים לצירופו של אנחל די מריה השיב חליפי בנחרצות: "דיברנו עם ריאל מדריד על רכישתו, אבל הוא היה יקר מאוד ולכן קטענו את המגעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully