וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן הפסידה בארה"ב, גווארדיולה סירב ללחוץ יד למאמן

באיירן מינכן הפסידה 2:1 לכוכבי ה-MLS, פפ גווארדיולה זעם על העבירות של היריבה והניף אצבע כועסת למאמן היריב. דונובן: "לא ברור למה"

פפ גווארדיולה (משמאל), מאמן באיירן מינכן, מגיב בזעם במשחק הידידות בארה"ב. GettyImages
אחר כך הוא אומר שהוא לא ראה את המאמן היריב? גווארדיולה/GettyImages

מאמן באיירן מינכן פפ גווארדיולה רתח הלילה (חמישי) מזעם, לאור היחס האלים כלפי שחקניו במשחק הידידות שבו הפסידה באיירן 2:1 בארה"ב לכוכבי ליגת ה-MLS. ברדלי רייט-פיליפס ולנדון דונובן כבשו את השערים לכוכבי הליגה האמריקאית, אבל משחק הראווה לא היה ידידותי מספיק, כשבסיום גוארדיולה סירב בצורה מופגנת ללחוץ את ידו של מאמן היריבה קיילב פורטר.

רוברט לבנדובסקי, באיירן מינכן. AP
שער אדיר שלא הספיק. לבנדובסקי/AP

בדקה ה-64 אוסבלדו אלונסו מהנבחרת של ה-MLS נכנס בשאקירי, וגווארדיולה שלח מבט זועם לעבר קיילב, שנראה מתנצל על מצדו. אבל בדקה ה-89 וויל ג'ונסון נכנס באגרסיביות בשווינשטייגר, ועל זה גווארדיולה כבר התקשה להשתלט על עצמו, כשגם הפעם פורטר נראה נבוך בעודו ישוב על הספסל.

אחרי המשחק פורטר כמעט שלא חגג, וניגש לגווארדיולה, אבל מאמן אלופת גרמניה הניף לעברו אצבע וסירב בתוקף ללחוץ את ידו, ומיד ניגש לשוחח בתקיפות עם השופט.

צפו בתגובה הכועסת של גווארדיולה

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
בסטיאן שווינשטייגר פצוע במשחק מול כוכבי ה-MLS, באיירן מינכן. GettyImages
נקווה שיהיה בסדר. שוויינשטייגר פצוע/GettyImages

לאחר מכן גווארדיולה הכחיש שהוא כעס, ואמר ש"אם לא לחצתי יד למאמן היריבה, זה בגלל שלא ראיתי אותו", על אף שצילומי הטלוויזיה מראים אחרת. כמו כן, פפ הוסיף בנימוס שישמח אם באיירן תוזמן גם בשנה הבאה לארה"ב. "ניסינו לכבד את חוקי המשחק, אני מעריך את המאמץ של השחקנים שלי", אמר גווארדיולה, "זה לא התפקיד שלי לדאוג מהתיקולים שלהם, זו עבודה של מישהו אחר. לא יודע אם הוא עשה אותה".

פורטר עצמו אמר ש"פפ הוא גיבור שלי. מאמנים מתחממים לפעמים, וגם אותי כבר ראיתם ככה על הקווים. היו כמה תיקולים חזקים שאולי פגעו, אבל לא הייתה כוונת זדון".

"אני מבין שהוא לא רוצה שהשחקנים שלו ייפגעו", אמר בסיום דונובן, "היו תיקולים חזקים, אבל לא משהו חריג, ראיתי חמורים מאלה, ואני מקווה ששווינשטייגר לא נפגע. אני לא ממש מבין למה פפ הסתער ככה על השופט".

אגב, רוברט לבנדובסקי כבש שער אדיר לזכות הבווארים, כשהפציץ את שערו השלישי לזכות באיירן במשחקי ההכנה.

לנדון דונובן, כוכבי ה-MLS, מול באיירן. AP
דונובן חוגג ועוקץ/AP
תיירי הנרי, קיילב פורטר, כוכבי ה-MLS. AP
פפ סירב, אבל הנרי הסכים. עם המאמן פורטר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully