וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון: נאפולי ניצחה 0:1 את ברצלונה

טעות קשה של בראבו בדקה ה-80 גרמה להפסד של סגנית אלופת ספרד. דורטמונד הביסה את שלאסק ורוצלאב 0:3

אנדרס אינייסטה שחקן ברצלונה מול נאפולי. רויטרס
מתחממים לאט. איניסטטה/רויטרס

משחקי ההכנה לקראת עונת 2014/15 בעולם נמשכים בקצב גבוה. ברצלונה רשמה הערב (רביעי) הפסד 1:0 מול נאפולי, במשחק שנערך בשוויץ. בארסה עלתה בהרכב חסר מאוד כמובן ונטול ליאונל מסי, ניימאר הפצוע, לואיס סוארס המושעה ועוד רבים וטובים, אבל פתחה עם אנדרס אינייסטה, ג'רארד פיקה, איבן ראקיטיץ', ג'ורדי אלבה, סרחיו בוסקטס ופדרו.

השער היחיד במשחק הובקע בדקה ה-80. בלרים דז'מאילי בעט מ-25 מטר כדור חזק מאוד, אבל די למרכז השער. קלאודיו בראבו, שפתח בשער על חשבון מארק אנדרה טר סטגן, ששיחק במשחק האחרון של הקטאלנים, שמט את זה וזה 0:1 לנאפולי. הקבוצה של רפא בניטס פתחה עם מספר כוכבים כמו: כריסטיאן מאג'ו, ראול אלביול, וולטר גרגאנו, חוסה קאייחון, מארק האמשיק ולורנצו אינסינייה.

עוד קודם לכן, סגנית אלופת גרמניה בורוסיה דורטמונד קיימה אחד כזה הערב (רביעי) מול שלאסק ורוצלאב הפולנית לעיני אצטדיון מלא עד אפס מקום בוורוצלאב. הקבוצה של יורגן קלופ לא התקשתה במיוחד וניצחה 0:3.

דורטמונד, שעדיין חסרה שחקנים רבים וביניהם אלופי העולם מאטס הומלס ורומן ויידנפלר, מרקו רויס ואילקאי גונדואן הפצועים ואריק דורם וקווין גרוסקרויץ שרק חזרו מחופשה לאחר המונדיאל. לעומת זאת, בבה פו בה היו גם כמה פרצופים חדשים, כמו אדריאן ראמוס, צ'ירו אימובילה ומתיאס גינטר, שנכנס כמחליף.

הנריך מחיטריאן, שנראה מצוין במשחקי ההכנה של הקבוצה, העלה את האורחת ליתרון כבר בדקה ה-10. צ'ירו אימובילה הכפיל כעבור 10 דקות עם סיומת נהדרת. ראמוס הקולומביאני כבש את השלישי בדקה ה-82 בתום מבצע קבוצתי יפה.

במשחק שנערך מוקדם יותר דרסה יובנטוס את כוכבי אינדונזיה 1:8. דווקא כוכבי אינדונזיה כבשו ראשונים, כבר אחרי שתי דקות, אבל שלושער של פרננדו יורנטה, ושערים של אנדרה פירלו, סבסטיאן ג'ובינקו, קרלוס טבס, סימונה פפה וקינגסלי קומאן הצרפתי הצעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully