וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הווארד ווב פרש משיפוט: "הייתי בר מזל"

השופט האנגלי תלה את המשרוקית בגיל 43 ויתמנה למנהל הטכני של איגוד השופטים האנגלי. אוהדי ליברפול לא יתגעגעו

שופט משחק גמר מונדיאל 2010 הווארד ווב האנגלי. רויטרס
אוהדי ליברפול כינו אותו השחקן ה-12 של יונייטד. הווארד ווב/רויטרס

אחד השופטים הטובים ביותר בעולם כיום, הווארד ווב, הודיע היום (רביעי) כי הוא תולה את המשרוקית בגיל 43 ויתמנה לתפקיד המנהל הטכני של איגוד השופטים האנגלי. "אני נרגש מאוד להתחיל בפרק החדש של הקריירה שלי אחרי 25 שנה על הדשא", אמר ווב. "ביליתי כמעט עשור במקומות הכי טובים בבית הפרמיירליג, והייתי מספיק בר מזל כדי להיות מעורב בתשעה טורנירים של אופ"א ופיפ"א ולשפוט משחקי גמר של ליגת האלופות והגביע העולמי". ווב היה השופט הראשון ששפט באותה שנה את גמר ליגת האלופות ואת גמר הגביע העולמי ב-2010.

ווב המשיך וציין כי "שיפוט נתן לי הרבה מאוד וזה חשוב מאוד ששופטים שזכו לכבוד נשארים במשחק ומעבירים את הידע שלהם. יש לי עוד הרבה מה ללמוד על העסק של השיפוט והמקום הכי טוב עבורי לעשות זאת זה באיגוד השופטים. זו סביבת עבודה מדהימה ולכולנו יש מטרה משותפת לשפר את השיפוט.

"בחמש השנים האחרונות במיוחד עשינו צעדים גדולים במונחים של דיוק, כושר והמקצועיות שלנו", הוסיף השופט האנגלי. "הסגל הנוכחי של השופטים הוא הטוב ביותר שאנגליה יצרה ואני מאושר לא רק שאני מקבל את ההזדמנות להמשיך לעבוד איתם, אלא גם את ההזדמנות לעזור ולפתח את הדור הבא של נציגי קבוצה שבחר".

במהלך הקריירה שלו ספג ווב לא פעם ביקורת, בעיקר ממאמנים בפרמיירליג. קני דלגליש זעם עליו אחרי שליברפול ספגה פנדל ממנו בדקה הראשונה מול מנצ'סטר יונייטד כאשר מאמן ליברפול טען שדימיטאר ברבאטוב צלל ברחבה. גם אנדרה וילאש בואש ספג ביקורת כששימש כמאמנה של צ'לסי ב-2012. כשהבלוז הובילו 0:3, יונייטד קיבלה שני פנדלים ובהמשך השוותה ל-3:3. במהלך השנים פתחו אוהדי ליברפול עשרות קבוצות פייסבוק וטענו שווב הוא השחקן ה-12 של יונייטד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully