וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר טימור חתם בהפועל ירושלים לשלוש עונות

6.8.2014 / 14:53

הגארד (22) ששיחק בעונה שעברה באלבה ברלין חוזר לארץ: "מרגיש בר מזל להגשים כבר עכשיו את אחת השאיפות שלי"

בר טימור שחקן הפועל ירושלים. הפועל ירושלים, אתר רשמי
"בר יתחבר מהר מאוד ובקלות לסגל שאנחנו בונים". בר טימור/אתר רשמי, הפועל ירושלים

הפועל ירושלים החתימה היום (רביעי) את הגארד הצעיר בר טימור (22), ששיחק בשנה שעברה באלבה ברלין, על חוזה לשלוש עונות. טימור, שהתמודד בעונה שעברה עם פציעה, אמר לאחר החתימה: "אני שמח ונרגש לחזור לארץ ועוד יותר מרוצה שזה יהיה להפועל ירושלים. אני עדיין צעיר מאוד ובתחילת הקריירה, אבל מרגיש בר מזל להגשים כבר עכשיו את אחת השאיפות שלי ולשחק עבור המועדון הזה. המעבר לארנה והפרויקט שנבנה כאן לטווח ארוך נותנים לי את האמונה והתחושה שקורה כאן משהו גדול. מחכה כבר לפגוש את האוהדים המדהימים שלנו. יאללה הפועל!".

מאמן הפועל ירושלים, דני פרנקו, הוסיף: "אני שמח שבר מצטרף למשפחת הפועל ירושלים. בר מביא איתו את הרוח והרעב להצלחה שאנחנו רוצים בקבוצה. בר יתחבר מהר ובקלות לסגל שאנחנו בונים, ואני בטוח שהקהל שלנו יאהב את הגישה והרוח שהוא יביא איתו למגרש".

במקביל להחתמות, ירושלים מתחילה את המסע לעבר היורוליג בטורניר המוקדמות שיתקיים באוסטנד שבבלגיה בין ה-23 ל-26 בספטמבר. לרגל המוקדמות, מציעה הקבוצה בשיתוף אשת טורס חבילות הכוללות טיסה, לינה, העברות וכרטיס לרבע הגמר בעלות של 499 יורו לאדם (בחדר זוגי בלבד). גיא הראל, מנכ"ל הפועל ירושלים, אמר בנושא: "לא אחת האוהדים שלנו הוכיחו כי הם שחקן חמישייה לכל דבר. עשינו מאמצים על מנת לאפשר לכמה שיותר אוהדים להגיע איתנו לבלגיה ולהשתתף בחגיגה הזו. המחירים של החבילה הבסיסית הם האטרקטיביים ביותר שהצלחנו למצוא על מנת שגם לאוסטנד נגיע עם הצבא האדום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully