וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: וויל קולמן חתם בקבוצה

הפורוורד-סנטר (26, 2.06) ששיחק במקדוניה יחזק את הקו הקדמי של חולון. הפורוורד אלון ספיר (2.00 מ', 20) חתם

וויל קולמן שחקן ממפיס. AP
החתמה מעניינת. קולמן/AP

הפועל חולון החתימה את הפורוורד-סנטר האמריקאי וויל קולמן. קולמן מיועד להיות הגבוה השלישי בסגל לצידם של לורנס באוורס, שחתם אמש, ואייזיק רוזפלט, והוא מגיע לאחר חצי עונה סבירה בליגה הראשונה במקדוניה.

קולמן (26, 2.06) הוא בוגר אוניברסיטת ממפיס משנת 2011 שהרשים מאוד במחנה הקדם דראפט בפורטסמות. בעונת 2011/12 חתם בלה מאן הצרפתית ונחתך אחרי שלושה חודשים בלבד, בעונה שלאחר מכן הרשים במדי קאבלה מהליגה הראשונה ביוון עם 14.4 נקודות ו-6.6 ריבאונדים בממוצע. את העונה שעברה פתח בבודוצ'נוסט ממונטנגרו, רשם 5.8 נקודות ו-1.8 ריבאונדים ביורוקאפ, ובחודש מרץ עבר לרבוטניצקי ורשם במדיה 10.4 נקודות ו-4.9 ריבאונדים בממוצע בליגה המקומית.

הקבוצה של אלעד חסין, שהחליף במהלך העונה את המאמן ליאור ליובין, החתימה מתחילת הקיץ שני שחקנים חדשים - הפורוורדים שון דניאל, שחוזר לקבוצה, וטוני קרוקר. מלבדם ממשיכים בחולון גוני יזרעאלי, שלומי הרוש, נאור שרון ואייזיק רוזפלט שסיכם על הארכת חוזהו בשנתיים נוספות מעבר לעונה הנוכחית.

כמו כן מינתה חולון את יונתן אלון לתפקיד עוזר המאמן. אלון היה עוזר מאמן בבני הרצליה של רועי חגאי ואריאל בית הלחמי ובעונה שעברה עבד במחלקת הנוער של מכבי ראשון לציון.

בנוסף חתם בחולון הפורוורד הצעיר אלון ספיר (20, 2.00) ששיחק בשנתיים האחרונות בקבוצת הבת של טריומף מוסקבה. ספיר, שהיה בסגל הרחב של נבחרת העתודה הקיץ, גדל במחלקת הנוער של הפועל חולון ובגיל צעיר עבר לאקדמיה לכדורסל בוינגייט. בסוף גיל האקדמיה עבר למוסקבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully