וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האמון: "אני בטוחה שפופ כבר יצעק עליי בקרוב"

עוזרת המאמן הטרייה של סן אנטוניו: "אני נרקומנית של אדרנלין. לא פוסלת שאישה תאמן גברים". ומה היה לנוביצקי וקובי להגיד?

בקי האמון עוזרת מאמן סן אנטוניו ספרס. AP
"זה משהו שיפתח דלת לנשים אחרות". האמון/AP

בארצות הברית ממשיכים להתלהב מההודעה הרשמית של סן אנטוניו שמינתה אתמול (שלישי) את שחקנית העבר בקי האמון לתפקיד עוזרת המאמן. האמון היא האישה השנייה בתפקיד בכיר בצוות אימון כלשהו בהיסטוריה של ה-NBA והיא תסייע לגרג פופוביץ' כעוזרת לצידם של ג'ים בוילן ואטורה מסינה. כידוע, האמון הודיעה על פרישה מכדורסל לפני כחודש אחרי קריירה מפוארת ב-WNBA שארכה 16 עונות.

"שום דבר בחיים שלי לא היה פשוט", הודתה האמון במסיבת העיתונאים שבה הוצגה. "תמיד הייתי אחת שעושה זאת בצורה מייגעת. אני מצפה לאתגרים, אני מצפה לחשוב מחוץ לקופסה, לקבל החלטות קשות ולעמוד באתגרים. אני קצת נרקומנית של אדרנלין. זה אתגר מושלם והזדמנות מצוינת".

האמון עצמה הייתה מחוברת מאוד לספרס בעונה שעברה. היא הגיעה לאימונים, צילמה סרטונים שקשורים לקבוצה מאחורי הספסל במשחקי בית, כל זאת לאחר שהיא נפצעה. בנוסף, היא מיודדת עם טוני פארקר וטים דאנקן. "כל דבר אפשרי, כולל אפשרות שאישה תאמן גברים", הוסיפה עוזרת המאמן הטרייה. "אנשים שואלים אותי כל הזמן אם תהיה פעם שחקנית אישה ב-NBA. אם להיות כנה, התשובה היא לא. יש הבדלים. הבחורים הם גדולים וחזקים מדי וזה פשוט ככה, אבל כשזה קשור לראש ולדברים כמו אימון ותכנון משחק, לתכנן מהלכי התקפה והגנה, אין שום סיבה למה שאישה לא תהיה חלק מזה".

היסטוריה ב-NBA: בקי האמון מונתה לעוזרת מאמן הספרס

דירק נוביצקי דאלאס מאבריקס. AP
"היא תלמד מהטוב ביותר". נוביצקי/AP

יש מי שמשוכנע שהמהלך של הספרס נועד כדי לקבל כותרות, אבל נאנסי ליברמן, שחקנית עבר שאימנה בליגת הפיתוח של ה-NBA ב-2009 וכיום משמשת כג'נרל מנג'ר של כוכבי טקסס, אומרת: "הייתי כל כך נרגשת ומרוצה ומה שאנשים צריכים לזכור זה שסן אנטוניו לא עושה דברים כדי להשפיע. זה פשוט לא הם. הם לא עשו את זה כדי לשבור שיא, אלא הם עושים דברים מתוך כבוד. זה משהו שיפתח דלת לנשים אחרות, אפילו עבורי. זה יום נהדר".

האמון עצמה משוכנעת שבמוקדם או במאוחר, גם היחסים שלה עם גרג פופוביץ' יגיעו לפסים עצבניים. "אני בטוחה שפופ יצרח עליי בקרוב". מי שמיהר לברך הוא דירק נוביצקי, שאמר: "אני שמח עבורה. הספרס הם ארגון נהדר והיא תלמד מהטוב ביותר". קובי בריאנט הוסיף: "אני אוהד גדול של בקי מאז שהיא הייתה בקולג'. יש לה ראש מבריק לכדורסל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully