וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גרסיה: "הטעויות שלנו הרגו את המשחק"

5.8.2014 / 22:58

מאמן מכבי ת"א מאוכזב אחרי ההדחה מליגת האלופות: "היינו הרבה יותר טובים". בן בסט: "אכזבה גדולה". זהבי: "נכשלנו"

אוסקר גרסיה, מאמן מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
אכזבה גדולה. אוסקר גרסיה/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

חלום ליגת האלופות של מכבי תל אביב הגיע הערב (שלישי) לסיומו בקפריסין, לאחר שהצהובים סיימו ב-2:2 בלבד מול מאריבור, והודחו עקב ההפסד 1:0 מהמשחק הראשון בסלובניה. כמו בשבוע שעבר, כך גם הערב האלופה הישראלית יוצאת בתחושת אכזבה גדולה: טעות של חואן פאבלו (35) אפשרה לאורחת לעלות ליתרון, וגם לאחר שטל בן חיים (42) ועדן בן בסט (54) השלימו מהפך וקירבו את הצהובים מרחק שער אחד מהשלב הבא, שגה עומרי בן הרוש (55) וגרם לתוצאת הסיום. מכבי תל אביב תיאלץ להסתפק בשלב הפלייאוף של הליגה האירופית בלבד.

"היינו הרבה יותר טובים מהם, אבל הם ניצלו את ההזדמנות", אמר אוסקר גרסיה המאוכזב בסיום. "אתה יכול לשחק הרבה יותר טוב, אבל כשאתה לא מנצל את ההזדמנויות אתה לא מנצח. זה היה ההבדל בין הקבוצות. עשינו טעויות בהגנה, וזה הרג את המשחק. ברור שאנחנו צריכים להיות טובים יותר בחלק ההתקפי. באירופה אתה צריך לנצל את המצבים, ולא עשינו את זה".

"רק פעם אחת מכבי תל אביב שיחקה בשלב הבתים בליגת האלופות", המשיך המאמן. "גם הם חשבו שהם יכולים לעלות, לא רק אנחנו. אנחנו רוצים להיות מועדון גדול באירופה, אבל כרגע אנחנו לא. כרגע אנחנו קבוצה גדולה בישראל, עם שאיפות להיות קבוצה גדולה בישראל. אני גאה באוהדים שהגיעו לכאן ועודדו אותנו. הם כבר שיחקו שלושה או ארבעה משחקים בליגה".

לגבי מהראן ראדי אמר אוסקר: "אני לא מבין עברית ולא יודע מה קרה. אני רק יודע שמהראן ראדי שחקן של מכבי תל אביב".

שחקן מכבי תל אביב עדן בן בסט. עמוד הפייסבוק של מכבי תל אביב, צילום מסך
חושב לטווח הארוך. בן בסט/צילום מסך, עמוד הפייסבוק של מכבי תל אביב

עדן בן בסט, שכבש שער בכורה במדים הצהובים, הוסיף: "האכזבה גדולה מאוד. אני גאה להיות שחקן מכבי תל אביב. נתנו הכל. חלק אחד מהעונה האירופית הסתיימה, אבל חלק אחר מתחיל. מכבי תל אביב מועדון שראוי לשחק באירופה. אי אפשר להתעלם מבלומפילד מלא, אבל זה לא תירוץ, היינו צריכים לנצח את המשחק הזה ולא עשינו את זה. עכשיו אנחנו עם הפנים קדימה.

"אנחנו ממשיכים להתאמן חזק ולתת הכל", הוסיף החלוץ. "ראיתם היום את הבדלי הרמות, אנחנו שלטנו במשחק למרות שהם ניצלו את ההזדמנויות שלהם. חלמתי לשחק בליגת האלופות, אבל באתי לפה לא ליום ולא ליומיים. אנחנו מסתכלים קדימה, ומקווים שנשמח בפעם הבאה את הקהל שהגיע לפה".

"אנחנו מאוכזבים ועצובים", אמר ערן זהבי, שהרבה להחמיץ. "נכשלנו במשימה הראשונה שלנו העונה, אבל אנחנו גאים. עוד לא הספקנו לשמוח וכבר ספגנו את השער השני. לא הצלחנו לייצר מומנטום. כל הכבוד למאריבור, אנחנו נתנו הכל. ברור שציפינו לעשות את זה, נראינו יותר טוב מהם בשני המשחקים, אבל קיבלנו שערים שאנחנו לא צריכים לקבל. יש לנו עדיין את הליגה האירופית, שבעונה שעברה נהנינו ממנה. צריך להרים את הראש ולהסתכל קדימה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי. עמוד הפייסבוק של מכבי תל אביב, צילום מסך
"נכשלנו במשימה הראשונה שלנו העונה, אבל אנחנו גאים". זהבי/צילום מסך, עמוד הפייסבוק של מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully