וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: לורנס באוורס חתם לעונה נוספת

5.8.2014 / 20:30

כצפוי, הפורוורד האמריקאי (24, 2.03) האריך את חוזהו בקבוצה של אלעד חסין, ויהיה הזר השני לצידו של טוני קרוקר

שחקן הפועל חולון, לורנס באוורס. ברני ארדוב
נשאר בחולון. באוורס/ברני ארדוב

הפועל חולון הודיעה הערב (שלישי) על החתמתו של הפורורד האמריקאי לורנס באוורס לעונה נוספת. על ההתקדמות במגעים בין הצדדים פורסם לראשונה בוואלה! ספורט ביום שישי האחרון. באוורס העדיף לחתום בחולון על פני הצעות מנס ציונה ואילת ויהיה הזר הראשון שממשיך לעונה שנייה בחולון מאז טוני וושהאם בעונת 2007/8. אחד המרכיבים שגרמו לבאוורס להאריך את חוזהו הייתה החלטת המועדון בסוף העונה לממן באופן פרטי פציעה שסחב בכף היד בעלות של 15 אלף דולרים.

באוורס (24, 2.03), יליד ממפיס, הוא בוגר אוניברסיטת מיזורי משנת 2013, אחרי שישב בחוץ לאורך כל עונת 2011-12 בשל פציעה. בעונתו האחרונה במיזורי רשם 13.9 נקודות ו-6.1 ריבאונדים בממוצע. אחרי ששיחק בליגת הקיץ במדי ממפיס, הצטרף להפועל חולון והיה אחד השחקנים הזרים הצעירים הטובים בליגה עם 12.9 נקודות ו-6.2 ריבאונדים בממוצע.

הקבוצה של אלעד חסין, שהחליף במהלך העונה את המאמן ליאור ליובין, החתימה מתחילת הקיץ שני שחקנים חדשים בלבד - הפורוורדים שון דניאל, שחוזר לקבוצה, והאמריקאי טוני קרוקר. מלבדם ממשיכים בחולון גוני יזרעאלי, שלומי הרוש,, נאור שרון ואייזיק רוזפלט שסיכם על הארכת חוזהו בשנתיים נוספות מעבר לעונה הנוכחית.

עוזר מאמן הפועל חולון אלעד חסין לצד חבר ההנהלה מיקי דורסמן. ברני ארדוב
שני זרים כבר יש. אלעד חסין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully