וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל המצב: הנבחרת לא תוכל לארח בארץ גם את בולגריה והולנד

למרות הפסקת האש, פיב"א הודיעה שישראל תיאלץ לנדוד גם בהמשך קמפיין מוקדמות היורובאסקט. האיגוד יחליט בימים הקרובים היכן לארח את המשחקים. רענן כץ יממן הטסתם של 150 מתושבי הדרום למשחק מול מונטנגרו בקפריסין

מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין עם עוזר המאמן ליאור ליובין. איגוד הכדורסל,
ייאלצו לנדוד כל הקמפיין. אדלשטיין וליובין/איגוד הכדורסל

חדשות לא טובות לכדורסל הישראלי: פיב"א הודיעה היום (שלישי) לאיגוד הכדורסל שגם המשחקים נגד הולנד ב-20.8 והאחרון במסגרת מוקדמות אליפות אירופה נגד בולגריה לא ייערכו בארץ בשל המצב הבטחוני. באיגוד יקבלו החלטה בימים הקרובים האם לקיים גם את שני המשחקים האלו באולם בניקוסיה בו יערך המשחק נגד מונטנגרו ביום ראשון הקרוב, או לפנות למקום אחר.

שון דאוסן ועוז בלייזר הצעירים שוחררו מהסגל שמונה כעת 15 שחקנים, ולא יקחו חלק במוקדמות אליפות אירופה.

רענן כץ נענה לפנייה שנעשתה אליו ויממן את הטסתם של 150 מילדי ותושבי דרום הארץ למשחק נבחרת ישראל בקפריסין מול נבחרת מונטנגרו ביום ראשון הקרוב במסגרת פתיחת מוקדמות היורובאסקט.

בעלי מכבי תל אביב לשעבר יממן מטוס מיוחד שייצא ביום ראשון בצהריים לקפריסין ועליו 150 מילדי אזור עוטף עזה שסבלו בתקופה האחרונה מירי בלתי פוסק של טילים ומרגמות מרצועת עזה. הטיסה תגיע ללרנקה מספר שעות לפני המשחק של הנבחרת ולאחר סיור קצר בניקוסיה בה ייערך המשחק, יגיעו הילדים ומלוויהם לאולם, שם יקבלו ציוד עידוד שהכין איגוד הכדורסל, יצפו במשחק, יעודדו את הנבחרת ויחזרו ארצה לאחר המשחק.

רענן כץ הוא נותן החסות הראשי של נבחרת ישראל מזה שנתיים והחליט להרים תרומה זו לטובת ילדי הדרום, שעלותה היא 45,000 דולר מעבר לחסות בסך 100,000 דולר מדי עונה.
מי שיבחר את הילדים שיגיעו מהמועצות האזוריות אשכול, שער הנגב וחוף אשקלון, הוא יו"ר ועדת הביקורת של האיגוד מעוזיה סגל, נכה צה"ל שמשמש כיום כסגן מנהל האגף לשירותים חברתיים במועצה האזורית חוף אשקלון ומתנדב לרווחת הילדים והתושבים באזור מזה תקופה ארוכה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יביא אוהדים לקפריסין. רענן כץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully