וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאן וסלי חתם לשנתיים בפנרבחצ'ה/אולקר

החתמה שביעית בקיץ הזה לאוברדוביץ': הבחירה ה-6 בדראפט 2011 (24, 2.10 מ'), שמגיע אחרי שלוש עונות מאכזבות ב-NBA

- שחקן וושינגטון וויזארדס יאן וסלי. GettyImages
אתלט גדול מגיע לטורקיה. וסלי/GettyImages

פנרבחצ'ה/אולקר ממשיכה להיות אחת הקבוצות הפעילות והמרתקות של שוק השחקנים ביורוליג, והיום (שלישי) היא הודיעה על אחת ההחתמות המרשימות ביותר של קיץ 2014, כשצירפה לשנתיים הקרובות את יאן וסלי. הפורוורד הצ'כי (24, 2.10 מ') שב לאירופה אחרי שנתיים מאכזבות ב-NBA, אך למי ששכח, רק לפני שלוש שנים הוא נבחר במקום השישי של הדראפט, הרבה לפני שמות כגון קמבה ווקר, קליי תומפסון, קוואי לאונרד, ניקולה ווצ'ביץ', ניקולה מירוטיץ', צ'נדלר פארסונס, ג'ימי באטלר ואחרים.

וסלי, שפרץ במדי פרטיזן בלגרד, לא הירבה לקבל דקות משחק בוושינגטון, והועבר אשתקד לדנבר. בסך הכל, ממוצעיו בשלוש עונות ב-NBA עומדים על 3.6 נקודות ו-3.5 ריבאונדים למשחק.

מדובר בהחתמה שביעית, לא פחות, לקבוצה האימתנית של ז'ליקו אוברדוביץ', ואחת המרכזיות שבהן. נזכיר שמוקדם יותר הקיץ צירפה פנרחבצ'ה/אולקר את ריקי היקמן ממכבי תל אביב, ה-MVP של היורוקאפ אשתקד אנדרו גאודלוק, השחקן הצעיר של היורוליג אשתקד בוגדן בוגדנוביץ', וכן את סמיח ארדן. כל אלה ואחרים מצטרפים אל שמות כגון נמניה בייליצה, אוגוז סאבאס, לוקה זוריץ' ואמיר פרלדזיץ'.

מאמן פנרבחצ'ה אוקר ז'ליקו אוברדוביץ' מודה לאוהדי פנאתינייקוס. GettyImages
מסע רכש מאסיבי. אוברדוביץ'/GettyImages

* אלבה ברלין, יריבת מכבי תל אביב, החתימה היום שחקן נוסף: ג'מאל מקלין, שמגיע מבון וחתם לעונה. הפורוורד בן ה-26 קלע 15.5 נקודות והוריד 6.7 ריבאונדים בממוצע בעונה שעברה ביורוקאפ. בעבר שיחק בלובן ואוסטנד הבלגיות.

* הכוכב האדום בלגרד, שתשחק בבית ד' עם אולימפיאקוס, ולנסיה, גלאטסראיי ונפטונאס, צירפה את הסנטר הגרמני מאליק צירבס מבאמברג. צירבס העמיד אשתקד ממוצעים של 8.1 נקודות ו-4.8 ביורוליג, ואף נכלל בסגל נבחרת גרמניה.

* דראגן מילוסבלייביץ', קפטן פרטיזן בלגרד, האריך את חוזהו בקבוצה הסרבית בעונה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully