וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבאס: "קסיאס ולופס מצוינים, אבל אני יכול להתמודד"

השוער החדש של ריאל הוצג והצהיר: "יראו מה אני שווה". ספקות במדריד: "קשה להאמין שהוא זה שידיח את קסיאס"

קיילור נבאס מוצג במדי ריאל מדריד. AP
בטוח שיקבל צ'אנס להוכיח את עצמו. נבאס מנשק את המדים החדשים/AP

אחרי שהשלים את מעברו לריאל מדריד וסגר על חוזה לשש עונות, קיילור נבאס עבר היום (שלישי) בדיקות רפואיות בברנבאו ולאחריהן הוצג לתקשורת בבירה הספרדית. נבאס, שמגיע מלבנטה היה אחד השוערים הבולטים בליגה הספרדית בעונה שעברה ובהמשך הקיץ הוא גם כיכב בנבחרת במונדיאל בדרכו אל רבע הגמר. בריאל מצפה לו תחרות גדולה בין הקורות עם איקר קסיאס ודייגו לופס, שהתחרו ביניהם על אפודת השוער הראשון בעונה שעברה.

"זה היה יום בלתי נשכח, ואני מקווה שבדיוק ככה תהיה גם הקריירה שלי פה", אמר הקוסטה ריקני לתקשורת. "הגעתי לצומת קריטי בקריירה שלי, זאת הזדמנות גדולה. תמיד חלמתי להגיע למועדון הזה".

קיילור נבאס עם פלורטינו פרס, נשיא ריאל מדריד. AP
פלורנטינו פרס עם הרכש החדש/AP

נבאס נשאל לא אחת על הסוגיה הבוערת בריאל, ועל הדקות שהוא מצפה לקבל לאור העומס בעמדה שלו. "איקר ודייגו הם שני שוערים יוצאים מהכלל, הם באמת מעולים, אבל אני חושב שאני מסוגל להתחרות איתם. יותר מזה - הם יוכלו לעזור לי לגדול ולהשתפר כשחקן. איקר הוא השוער הכי גדול של ריאל אולי אי פעם. אני הולך להראות מה אני יודע וממש לא מודאג, אבל רק אלוהים יודע מה יקרה. אני כאן בזכות, לא בגלל שזכיתי בלוטו. מה שמניע אותי זה לתת הכל בכל אימון ובכל הזדמנות שניתנת לי".

אם לשפוט על פי מקרי העבר, נבאס יצטרך לעשות מעל ומעבר כדי להדיח את איקר קסיאס ולתפוס את מקומו בהרכב בדרך קבע. סן איקר אמנם חווה שנה קשה, במהלכה אף דווח כי יעזוב את ריאל, אך עדיין מקבל קרדיט נרחב מאנצ'לוטי. ערך את הופעת הבכורה במדי ריאל לפני 15 שנה, קסיאס השאיר מאחור תשעה שוערים שהפכו רק לשוערי משנה לצידו. ב"מארקה" העלו טור פרשנות עם נתונים המסבירים מדוע קיילור נבאס עתיד להיות העשירי. מבודו אילגנר הגרמני, דרך קרלוס סאנצ'ס ועד ייז'י דודק, אף אחד לא צלח במשימה.

רק דייגו לופס הצליח לערער את מעמדו של הקפטן, אך למעשה קיבל את ההזדמנות האמיתית הראשונה שלו רק כשקסיאס נפצע. כעת, על רקע הדיווחים שלופס יעזוב את ריאל, כלי התקשורת בספרד משוכנעים שגורלו של נבאס יהיה דומה לשל קודמיו. "נבאס מתכוון לסיים את עידן המלוכה של קסיאס, אבל ספק רב אם מעמדו חזק מספיק בשביל להשלים את המהפכה", נכתב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
איקר קסיאס שוער ריאל מדריד. AP
המלך הבלתי מעורער של הברנבאו. קסיאס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully