וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפי נידם: "אפשר לדעת מה יהיה עד יום שבת?"

5.8.2014 / 14:38

במ.ס אשדוד והפועל באר שבע בוחנים את הפסקת האש לקראת המשחק ביניהן בסוף השבוע: "כבר ראינו שצריך להיות זהירים"

אסי רחמים מנכ"ל הפועל באר שבע. קובי אליהו
מתכוננים בזהירות. אסי רחמים/קובי אליהו

מ.ס. אשדוד והפועל באר שבע, שסבלו הכי הרבה מירי הרקטות מרצועת עזה, מנסות לחזור לשגרה דרך הכדורגל וביום שבת הן אמורות להיפגש אחת עם השנייה במחזור הראשון בגביע הטוטו. באשדוד נערכים כרגיל למשחק, אם כי המנכ"ל רפי נידם עדיין רוצה לבחון את השטח.

"אתה יכול לדעת מה יהיה עד יום שבת?", שאל נידם, "הקבוצה הבוגרת התאמנה כל הזמן תחת האזעקות, אבל פעילות מחלקת הנוער הושבתה לגמרי. נמתין לראות איך היום הזה יסתיים ומחר נקבל החלטה אם ומתי להחזיר לפעילות את הילדים. באצטדיון שלנו קיימנו את כל אימוני הקבוצה הבוגרת בגלל המרחב המוגן הסמוך. ברור שהאימונים פגמו באיכות הדשא, אבל אני מניח שמיד אחרי שנחזור להתאמן במגרש האימונים, ייכנסו בעלי המקצוע ויחזירו לנו את הדשא למצבו הרגיל".

בבאר שבע לא השביתו לגמרי את המחלקה הצעירה בימי המבצע. "מחלקת הנוער התאמנה בצורה מצומצמת בכפוף להנחיות פיקוד העורף והקב"ט העירוני. רק שלוש הקבוצות הבכירות יותר בגיל הורשו להתאמן וכמובן שלא באופן חופף כי גם למרחבים המוגנים יש קיבולת מסוימת", אמר היום מנכ"ל הקבוצה אסי רחמים, "כולם בוחנים את הרגיעה הזו ואם היא באמת תתממש יהיו הקלות. כרגע נשארנו עם אותן הנחיות של התכנסות עד 300 איש. כולם חשים את השטח ואם השקט ישמר, אני מניח שיהיו הקלות נוספות שיאפשרו חזרה לשגרה. הפסקות האש הקודמות הוכיחו לכולם שצריך להיות מאוד זהירים".

רחמים סיפר שהקבוצה הבוגרת של באר שבע המשיכה להתאמן באצטדיון והפסיקה ארבע פעמים את האימון בגלל אזעקות: "השחקנים רצו למנהרה בווסרמיל ואחרי כמה דקות חזרו להתאמן".

איך מייצרים מצב רוח לכדורגל בשבת?

"קשה. כשאתה שומע על עוד הרוגים, קשה להתנתק ומצב הרוח שפוף מאוד. אבל מצד שני, כשתתחדש הליגה נצטרך לבוא מוכנים וצריך לחדש את משחקי גביע הטוטו. אולי אותן שעתיים או שלוש של כדורגל יעשו טוב לשחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully