וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ארה"ב: ביל, וול ומילסאפ נופו מהסגל

השלושה לא שרדו את הניפוי הראשון של קולאנג'לו וששבסקי לקראת המונדובאסקט. בסרביה: נדוביץ' נפצע וצפוי להיעדר

שחקן נבחרת ארה"ב בכדורסל, פול מילסאפ. AP
לא הספיק יותר מדי. מילסאפ/AP

בראדלי ביל, ג'ון וול ופול מילסאפ שוחררו מסגל נבחרת ארה"ב בכדורסל לקראת אליפות העולם. מדובר בסבב הניפויים הראשון של יו"ר הנבחרת בריאן קולאנג'לו ושל המאמן מייק ששבסקי. וול ומילסאפ זומנו לסגל הרחב בעקבות פציעות ופרישות של שחקנים אחרים, אבל נותרו בחוץ.

בסגל הסופי יהיו 12 שחקנים ומקומם של חמישה כבר מובטח: קווין דוראנט, ג'יימס הארדן, אנתוני דייויס, דרק רוז וסטפן קרי. 11 שחקנים נוספים ימריאו לספרד ב-23 באוגוסט ולאחר מכן יתקיים סבב ניפוי נוסף.

11 השחקנים שנאבקים על שבעת המקומות הנותרים: קיירי אירווינג, דמיאן לילארד, קייל קורבר, דמאר דרוזן, קליי ת'ומפסון, צ'אנדלר פארסונס, קנת' פאריד, גורדון הייווארד, דמרקוס קאזינס, אנדרה דראמונד, מייסון פלאמלי.

אליפות העולם שתתקיים בספרד מה-30 באוגוסט עד ה-14 בספטמבר. ארה"ב שובצה לבית ג' והיא תפגוש שם את טורקיה, אוקראינה, פינלנד, הרפולביקה הדומיניקנית וניו זילנד.

* שחקן נבחרת סרביה, נמניה נדוביץ', נפצע וכנראה יחמיץ את האליפות. הוא מצטרף לרשימת פצועים-נעדרים מכובדת שכוללת גם את ולדימיר לוצ'יץ', נמניה דנגוביץ' ואוגניין קוזמיץ'. ננאד קרסטיץ' מתאושש מפציעה בעצמו, אבל צפוי לשחק בטורניר. סרביה תשחק בבית א' ביחד עם ספרד, צרפת, ברזיל, מצרים ואיראן.

שחקן נבחרת סרביה בכדורסל, נמניה נדוביץ'. AP
בשורה מאכזבת. נדוביץ'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully