וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: אירוע בטחוני בהולנד גרם לדחיית משחק הנבחרת?

במשלחת נבחרת הכדורעף של אוניברסיטת חיפה התבשרו כי המשחק מול יריבה מפולין נדחה לאחר שנתפסו חשודים באיזור האולם כשברשותם אמצעי לחימה

אירועי ספורט נוספים ממשיכים לספוג מהלומות בזה אחר זה. אחרי שהתברר כי אליפות העולם לנוער בשייט שהייתה אמורה להתקיים בישראל הועתקה וגם טורניר ATP יוקרתי שאמור היה להתקיים בישראל לא ייערך, כעת מתברר שמשחקה של נבחרת הכדורעף של אוניברסיטת חיפה, שהייתה אמורה להתמודד מול נציגה מפולין, בוטל ככל הנראה בשל אירוע ביטחוני.

המשחק אמור היה להתקיים במסגרת משחקי האוניברסיאדה הנערכים ברוטרדאם שבהולנד. אמנם הסיבה הרשמית לביטול המשחק הייתה תקלה במערכת כיבוי האש באולם, אך במשלחת התקבלו ידיעות כי באיזור האולם נתפסו ככל הנראה חשודים כשברשותם אמצעי לחימה. המשטרה המקומית ערכה סריקות, ונכון לעכשיו לא ידועים מעבר לכך פרטים נוספים.

המאמן חיים קסל מסר: "אנחנו מרגישים בטוחים ופועלים על פי הנחיות הביטחון ואף נעים בעיר בחופשיות. באולם סמוך נערך היום משחק של משלחת הכדורסל". נבחרת האוניברסיטה פתחה טוב את הטורניר בשבת בניצחון על אוניברסיטת מיינץ מגרמניה בארבע מערכות, וביום ראשון היא הפסידה לפוליטכניקום פורטו מפורטוגל 3:0. המשחק שנדחה מול אוניברסיטת רז'ז'וב אמור להיערך ביום שלישי בשעה 10:00 בבוקר.

  • עוד באותו נושא:
  • כדורעף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully