וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה תעבור בבקרת התקציבים ללא דודו וסארגי

4.8.2014 / 20:48

חוזהו של הברזילאי יועבר רק אם יימצא כשיר ב-MRI, הרומני ממתין לשחרור בינ"ל. חמישה מתוך עשרה שחקנים הסכימו לקיצוץ

דודו סארנסה שחקן מכבי נתניה. יוסי ציפקיס
"רואים שהוא פצוע ושכואב לו". דודו סארנסה/יוסי ציפקיס

דודו סארנסה, הזר הברזילאי של מכבי נתניה, הביע היום (שני) בשיחות עם ההנהלה והבעלים אלי שגב את הסכמתו ושביעות רצונו מכך שהוא יעבור ביום רביעי בדיקת MRI. לטענת השחקן, בעבר הוא סבל מבעיה דומה ברגלו השנייה ואחרי שקיבל זריקה מיוחדת בברזיל, הוא שב לאיתנו. החלוץ ייבדק בברך ובאגן, ולאחר שיתקבלו תוצאותיה של הבדיקה, יחליטו במכבי נתניה לגבי מעמדו של השחקן. הבעלים אלי שגב כבר הבהיר שאם לא מדובר בפציעה רצינית ומשמעותית, השחקן יהיה חלק מהקבוצה בעונה הבאה. בכל מקרה, בנתניה לא מתכוונים לרשום מחר ברשות לבקרת תקציבים את דודו עד אשר תתקבל תוצאת הבדיקה.

אם האינטרסים של שני הצדדים יתנגשו והשחקן לא ירצה לעזוב, בנתניה ידונו בהיבטים המשפטיים של העניין ויפעלו על פיהם. "רואים שהוא פצוע ושכואב לו", אמר גורם במועדון. "אם מדובר בפציעה רצינית, נראה מה עושים". גם הזר הרומני כריסטיאן סארגי לא יירשם מחר מאחר ששחרורו הבינלאומי טרם התקבל, ומדובר בהליך שהשחקן מנהל מול פיפ"א וקבוצתו הרומנית.

שחקני מכבי נתניה. יוסי ציפקיס
אימון מפרך בבוקר/יוסי ציפקיס

באשר לקיצוץ בשכר, חמישה שחקנים וביניהם הקפטן ערן לוי, הביעו היום הסכמה לקיצוץ של 10 עד 15 אחוז מהחוזה שלהם בעונה הבאה. חמישה שחקנים נוספים יתבקשו מחר עד שעות הצהריים למסור את החלטותיהם. בשעה 16:00 מתכוונים בנתניה להתייצב במשרדי הבקרה לאחר שכל השחקנים ימסרו את החלטותיהם בדבר הקיצוץ אותו ביקש שגב.

בנתניה קיבלו ברגשות מעורבים את ההפסד הערב להפועל פתח תקוה בתוצאה 2:0, ששודר בוואלה! ספורט. בקבוצה היו כאלה שטענו שהתוצאה משקפת את יכולת הקבוצה, אבל היו גם כאלה שהבהירו כי השחקנים ערכו בבוקר אימון מפרך והגיעו עייפים, בעוד ששחקני פתח תקוה הגיעו רעננים למשחק אחרי שלא קיימו אימון בשעות הבוקר. לאחד מאנשי המועדון אמר אלי שגב: "אם להפסיד, אז עכשיו ובמשחק אימון. זה רק יגרום לשחקנים לעבוד יותר קשה". ביקורת נמתחה על השוער אוהד לויטה, שהשער הראשון שספג אחרי כדור קרן, היה באשמתו הישירה. יוסי מזרחי שוחח איתו על כך אחרי המשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully