וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל: וסילי מיציץ' חתם בבאיירן מינכן

הרכז הסרבי המוערך בן ה-20 מצטרף לאלופת גרמניה וחתם לשתי עונות: "מאמין שאוכל לעשות כאן צעד קדימה בקריירה"

וסילי מיצ'יץ' שחקן באיירן מינכן. GettyImages
"יש לו אינטליגנציית משחק גבוהה". מיציץ'/GettyImages

הרכז הסרבי בן ה-20 וסילי מיציץ' חתם בבאיירן מינכן לשנתיים. מיצ'יץ', שנבחר בדראפט האחרון כבחירה 52 על ידי פילדלפיה, עזב את מגה ויזורה וחתם אצל אלופת גרמניה לשתי עונות עם אופציה לעונה אחת נוספת. מיציץ' מצטרף בבאיירן לסרבי נוסף שצורף הקיץ - דושקו סבאנוביץ'.

"אני מאושר מכך שאוכל לעשות צעד נוסף קדימה בקריירה שלי ולשחק במועדון הזה בשנים הקרובות", אמר מיציץ' לאחר החתימה, "גם היורוליג תהיה הזדמנות מצוינת בשבילי להוכיח את עצמי. המאמן סבטיסלב פשיץ' מכיר אותי טוב מאוד, הוא אחד המאמנים הטובים באירופה, ובשביל שחקנים צעירים הוא אולי הטוב ביותר אי פעם".

המנהל המקצועי של באיירן מרקו פשיץ' (בנו של סבטיסלב) אמר: "למרות גילו הצעיר, לוסילי כבר יש אינטליגנציית משחק גבוהה מאוד ואיכויות מנהיגות. הוא ישתפר לאורך הזמן. אני מאמין שהוא יתפתח פה בבאיירן והוא יתאים לתכנית שלנו. אנחנו מאמינים שיהיה לו תפקיד משמעותי בבאיירן בשנים הקרובות".

מיציץ' (1.92 מ', 20) הפך בשנים האחרונות לאחד השמות המדוברים ביותר באירופה לאחר שהפך לכוכב מגה ויזורה בארבע השנים האחרונות. בעונת הבכורה שלו בליגה האדריאטית, רשם מיציץ' ממוצעים של 12 נקודות, 5.8 אסיסטים, 3.2 ריבאונדים ו-1.8 חטיפות. הוא דורג שני בממוצע חטיפות ושלישי באסיסטים במפעל. בשנה שעברה מיציץ' שיחק ביורובאסקט ורשם ממוצע של 4.4 נקודות, 1.3 אסיסטים ב-11 הופעות. כמו כן, מיציץ' כיכב באליפות העולם לנוער בשנה שעברה, אז סרביה זכתה במדליית הכסף, כשהוא נבחר לחמישיית הטורניר.

צפו בביצועיו של מיציץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully