וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז אדלשטיין: "נותר עוד שבוע בלבד ואני מאוד מוטרד"

4.8.2014 / 16:20

מאמן הנבחרת עם שובו לישראל: "ההגנה שלנו עדיין לא מספיק טובה". דיאור פישר ואפיק ניסים ישובו לאימונים בימים הקרובים

ארז אדלשטיין מאמן נבחרת ישראל. מגד גוזני
עדיין לא מרוצה. אדלשטיין/מגד גוזני

נבחרת ישראל שבה היום (שני) מגרמניה, שם השתתפה בטורניר באמברג. הנבחרת סיימה במקום השני וסיימה במאזן של שני ניצחונות (על גרמניה ולטביה) והפסד אחד (רוסיה). הייתה זו ההכנה האחרונה של ארז אדלשטיין וחניכיו לפני מוקדמות אליפות אירופה, שיחלו במשחק מול מונטנגרו ביום ראשון. המשחק ייערך בקפריסין בשל המצב הביטחוני והעובדה שהיריבה לא הסכימה להחליף ביתיות.

שחקן נבחרת ישראל עומרי כספי. איגוד הכדורסל
"נראינו טוב". כספי/איגוד הכדורסל

"אנחנו מנסים לעשות את המקסימום בהכנה עם כל האירועים שרודפים אותנו - מהמצב הבטחוני דרך הפציעות של השחקנים", אמר מאמן הנבחרת ארז אדלשטיין לאחר הנחיתה בישראל. "אי אפשר לעשות יותר. לומר שזה מספק אותי? לא. אנחנו שבוע לפני הקמפיין ואני מאוד מוטרד. משחק ההגנה שלנו עדיין לא מספיק טוב.

"יש הרבה דברים לשפר, אבל החבר'ה כל כך רוצים להצליח ומחכים למשימה, כך שגם אם חסרים דברים, אני מקווה שתוך שבוע נהיה מוכנים. מחכה לנו קרב עיקש מול יריבה מאומנת ואיכותית. יהיה לנו לו"ז מאוד קשה בשבועיים הקרובים עם כל הטיסות". על המשחקים בבאמברג אמר אדלשטיין: "היה טורניר קשה, לא היה מיזוג אוויר במגרש וזה משהו שכל הנבחרות שם התמודדו איתו. אני מקווה שהוצאנו מזה את המירב".

"נראינו טוב", אמר עומרי כספי על טורניר ההכנה בגרמניה, "זו הייתה הפעם הראשונה שליאור אליהו ויניב גרין משחקים איתנו לקראת מוקדמות היורובאסקט. עבדנו על הכימיה הקבוצתית והשיטה של אדלשטיין. תמיד יש מה לשפר ונבוא הכי מוכנים שאפשר למונטנגרו. המשחק בקפריסין? זה המצב שאנחנו נמצאים בו כרגע".

אפיק ניסים שלא השתתף בטורניר בשל חזרתו לארץ לאחר שסבתו נפטרה וד'אור פישר, שגם הוא נשאר בארץ לצד אשתו הכורעת ללדת, צפויים לחזור לסגל הנבחרת באימונים שנותרו וייקחו חלק במוקדמות אליפות אירופה. ב-48 השעות הקרובות תתקבל הכרעה באשר לאירוח המשחקים מול בולגריה והולנד בישראל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
דיאור פישר, שחקן נבחרת ישראל, במשחק מול רוסיה. איגוד הכדורסל, אתר רשמי
חוזר לאימונים. דיאור פישר/אתר רשמי, איגוד הכדורסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully