וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ביברס נאתכו במו"מ עם צסק"א מוסקבה

ברוסיה טוענים שהאלופה המקומית קרובה לסיכום עם הקשר שנחשב לשחקן חופשי. נציגו: "יש דיבורים עם 3 קבוצות"

שחקן נבחרת ישראל ביברס נאתכו. ברני ארדוב
ישחק בליגת האלופות? נאתכו במדי הנבחרת/ברני ארדוב

האם ביברס נאתכו יחזור לשחק ברוסיה? על פי דיווחים שמתפרסמים היום בתקשורת המקומית, הקשר ששיחק מינואר האחרון בפאוק סלוניקי וכרגע אין לו קבוצה, מנהל משא ומתן עם צסק"א מוסקבה האלופה. בדיווחים שמתפרסמים ברוסיה מצוין שצסק"א, שתשחק העונה בליגת האלופות, מחפשת קשר מרכזי ורואה בישראלי כמועמד רציני לחזק אותה בעמדה הזו.

אחד מנציגיו של נאתכו לא הכחיש את הפרסומים האלו וציין שהשחקן נמצא במגעים עם שלושה מועדונים שונים. נאתכו בילה את חצי השנה האחרונה בפאוק סלוניקי והפך הקיץ לשחקן חופשי אך את רוב הקריירה האירופית שלו הוא עשה ברובין קאזאן, את מדיה הוא לבש בין השנים 2010 ל-2013 וכבש במהלכן 31 שערים ב-147 הופעות. נאתכו היה אחד השחקנים המובילים בליגה הרוסית בשנים האלו וחוזר כבר בעבר על ידי מועדון הפאר הרוסי.

צסק"א היא מהקבוצות המובילות בליגה הרוסית, ואף רשמה זכייה בגביע אופ"א (שמו הקודם של הליגה האירופית) ב-2005. העונה החדשה ברוסיה כבר נפתחה וצסק"א פתחה אותה ברגל ימין עם 1:4 ביתי קליל מול טורפדו. שניים מהשחקנים הבולטים של הקבוצה הזו הם אחמד מוסא הקיצוני הניגרי המצוין וסיידו דומביה, החלוץ מחוף השנהב. המאמן הוא ליאוניד סלוצקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully