וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארטון שוב תקף את בניון, שהפעם העדיף להבליג

האנגלי לגלג: "לוחם מקלדת, ההתחבאות שלך מאחורי אחרים גורמת לי לחשוב שאתה כלבה קטנה ובכיינית". בניון השיב: "אין לי כוונה להתווכח איתך, אני גאה להיות ישראלי"

שבועיים אחרי יריית הפתיחה של מלחמת הטוויטר בין יוסי בניון לג'ואי בארטון, נרשם היום (שני) פרק נוסף בהתכתשות בין שני שחקני ק.פ.ר בעונה שעברה. אלא שהפעם העדיף בניון לא להיגרר לחילופי ההאשמות הפומביים, ולא התייחס לדבריו של הקשר האנגלי השנוי במחלוקת, לו קרא בויכוח הקודם "טיפש".

יוסי בניון שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"אני לא מצפה לקבל עוד עוקבים". יוסי בניון/אדריאן הרבשטיין

אחרי שבימים האחרונים מיעט בארטון לצייץ על מבצע צוק איתן, הוא חזר לתקוף את בניון בכל הכוח לפני כשעה, כשצייץ: "בניון, אתה לא צריך לצייץ מחדש ציוצים פרו ישראליים בניסיון להצדיק רצח של ילד. לפחות שיהיה לך האומץ לפגוע בי בעצמך, ההתחבאות שלך מאחורי אחרים גורמת לי לחשוב שאתה כלבה קטנה ובכיינית. יש לך את המספר שלי, תהיה גבר ותשתמש בו אם אתה לא מרוצה ממשהו. אל תהיה לוחם מקלדת, זה לא הולם אותך".

כעת בניון השיב בסדרת ציוצים משלו בה כתב: "למה אני לא מופתע מהמילים 'הנפלאות' שלך? אין לי שום כוונה להתווכח איתך כאן בטוויטר. את מה שהיה לי להגיד לך אמרתי אז בטלפון. אני לא מצפה לקבל עוד עוקבים... אני אוהב את המדינה שלי ואני מאוד גאה להיות ישראלי, וכמו כולנו אני רוצה שלום ומקווה לחיים טובים ושקטים, לכל האנשים בישראל ולכל האנשים בעזה!! אף אחד לא רוצה שאזרחים משני הצדדים ייפגעו, אבל לרוע המזל אנחנו נלחמים נגד ארגון טרור! ואנחנו חייבים להגן על המדינה היפה שלנו!! אני מאחל לך כל טוב בעונה הקרובה ודרישת שלום למשפחתך".

שחקן ק.פ.ר, ג'ואי בארטון. Dean Mouhtaropoulos, GettyImages
"לפחות שיהיה לך את האומץ לפגוע בי בעצמך". ג'ואי בארטון/GettyImages, Dean Mouhtaropoulos

כזכור, העימות בין השניים החל כשבארטון צייץ: "ההתקפה על בית ספר בבית חאנון היא נתעבת. אם זו הייתה כל אחת אחרת פרט למדינת ישראל, המערב כבר היה מתערב. זה לא יכול להימשך. ילדים תמימים נטבחים", ובניון ענה: "חבר, דברים אף פעם לא משתנים. היית טיפש, ותהיה טיפש כל חייך. מביך". מאז המשיך בארטון מדי כמה ימים להאשים את ישראל בפשעי מלחמה, תוך שהוא מתעמת עם גולשים ישראלים ומסרב להכיר בטענותיהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully