וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התמריץ של מאריבור לקראת מכבי: מענקים בסך מיליון יורו

שחקני האלופה הסלובנית קיבלו תמריץ כלכלי לקראת הגומלין במוק' האלופות. דארה ורשיץ': הוכחנו מה אנחנו שווים"

שחקן מאריבור, אמיר דרבישביץ'. AP
יקבלו מענקים אם יעברו את מכבי. שחקני מאריבור/AP

אחרי הניצחון הדרמטי על מכבי תל אביב במשחק הראשון של מוקדמות ליגת האלופות, מאריבור המריאה הבוקר (שני) לקפריסין שם תפגוש את הצהובים למשחק הגומלין (ג', 20:50, ספורט 2). כמו מכבי, גם הסלובנים מפנטזים על העפלה שנייה בהיסטוריה שלהם לליגת האלופות וכדי לדרבן את השחקנים, הנהלת הקבוצה הבטיחה לחלק להם מענקים בסך כולל של מיליון יורו אם יעברו את הצהובים.

מיטיה וילר, המגן השמאלי של מאריבור, התייחס להתמודדות המסקרנת ואמר: "כשאתה משחק במאריבור, כל משחק קובע והכי חשוב. זה לא חדש לנו ואנחנו מוכנים. אנחנו יודעים אלו תנאים מצפים לנו בקפריסין. הולך להיות חם מאוד ולכן אנחנו מגיעים לפני כדי להתרגל למזג האוויר".

וילר התייחס לעובדה שמכבי מאבדת את יתרון הביתיות שלה בקפריסין: "אלו שיראו את המשחק הזה בטלוויזיה קרוב לוודאי ישמעו את ההנחיות של המאמנים. אבל יחד עם זאת, זה הצד האחר של הכדורגל. יכול להיות שמש, או שלג, אצטדיון מלא או אצטדיון ריק אבל בסופו של דבר הכל יוכרע על המגרש. כל הדברים האחרים פחות מעניינים".

דארה ורשיץ' אמר: "היה לנו מצב רוח נהדר אחרי המשחק מול מכבי. ראינו שאנחנו יכולים לשחק היטב מול קבוצה כל כך איכותית. במשחק הראשון תקפנו היטב גם כיחידים וגם כקבוצה ולכן אני אופטימי לגבי משחק הגומלין. אנחנו צריכים להאמין ביכולת שלנו כמו במשחק הראשון"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully