וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

17:30, שידור ישיר באתר: מכבי נתניה - הפועל פתח תקוה

4.8.2014 / 7:16

שתי העולות החדשות תפגשנה למשחק אימון. תום מונד ייבחן אצל המלאבסים, שעדיין מחפשים אחרי בלם חיזוק זר

עידן בר-און מאמן הפועל פתח תקוה. ניב אהרונסון
מפגש מסקרן מול נתניה. עידן בר-און/ניב אהרונסון

מכבי נתניה והפועל פתח תקוה תקיימנה הערב (17:30, שידור ישיר בוואלה! ספורט ובאפליקציות) משחק אימון במתקן האימונים של נתניה כחלק מההכנות לקראת העונה שבפתח. מייקל טוקורה, קשר הרכש של המלאבסים ייעדר מהמפגש מאחר שבאותה שעה ממש יעשה את הדרך בטיסה לישראל. טוקורה ומירקו אורמוש הם הזרים היחידים של הקבוצה וביחד עם גיא דיין, יהוו את חוליית הקישור. מי שכן צפוי לשחק ולהיבחן הוא הקשר תום מונד ממכבי הרצליה. בקבוצה תולים הרבה תקוות בחלוץ שחר הירש, והערב תהיה לו הזדמנות להציג את יכולתו.

סוגיית הבלם האחורי עדיין מעסיקה את הצוות המקצועי של המלאבסים ובשלב הזה עוד לא נמצא השחקן שיתאים מקצועית לאפשרויות הכספיות של המועדון. בפתח תקוה היו רוצים מאוד את בויאן מרקוביץ' ששיחק בעבר בהפועל באר שבע, אבל לבלם הגבוה יש בעיה להיכנס לארץ מאחר ואין לו היתר ממשרד הפנים לכך. המנהל המקצועי גיא רוזנצוויג העריך כי ייקח עוד פרק זמן קצר עד שיימצא בלם זר מתאים. "אנחנו ממתינים לסיום חלון ההעברות באירופה ואז יהיה יותר קל להביא בלם טוב בעלויות נמוכות", אמר רוזנצוויג. "שחקנים שהיום מבקשים 150 אלף יורו לעונה, יסכימו בהמשך לבוא בסכומים נמוכים יותר". ריף פרץ שמתאמן עם הקבוצה, לא יוחתם עד שיסגרו במועדון עם בלם זר.

במכבי נתניה קיימו הבוקר אימון ואחרי מנוחה יתייצבו למשחק הערב. הסדרת השחרור הבינלאומי של הבלם הרומני כריסטיאן סארגי טרם הסתיימה ובנתניה כבר מתחילים להיות מודאגים מהעניין.

קשר הכח עמידר רמת גן מייקל טוקורה. יותם רונן
פתח תקוה עדיין מחכה לו. מייקל טוקורה/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully