וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראוניץ' זכה בוושינגטון, סרינה בסטנפורד, גלושקו עפה

גבר 1:6, 4:6 על פוספיסיל בדרבי הקנדי, האמריקאית ניצחה 6:7, 3:6 את קרבר. הישראלית סיימה את דרכה במוקדמות טורונטו

מילוש ראוניץ' טניסאי קנדי. GettyImages
תואר ראשון אחרי 11 חודשים. ראוניץ'/GettyImages

מילוש ראוניץ' זכה היום (ראשון) בטורניר וושינגטון (סך פרסים 1.4 מיליון דולר), אחרי שגבר 1:6, 4:6 על ואשק פוספיסיל בדרבי הקנדי הראשון אי פעם בגמר טורניר ATP. ראוניץ' בן ה-23, המדורג 7 בעולם, זכה בתואר השישי שלו בקריירה, אחרי ששוב ניצל את הדומיננטיות שלו במכות ההגשה: 93 אחוז הצלחה בהגשה הראשונה, ו-9 אייסים.

פוספיסיל בן ה-24, המדורג 36 בעולם, פתח בעצבנות, איבד את כבר משחקון ההגשה הראשון שלו, ולא הצליח לשחזר בגמר הראשון שלו את היכולת שהציג במהלך הטורניר בדרך להפסד 6:1 קליל במערכה הראשונה. במערכה השנייה כבר נראה מעט טוב יותר, אבל גם את אפשרות השבירה היחידה שלו מול ראוניץ' הוא לא ניצל, ובפיגור 5:4 נשבר ונכנע אחרי 67 דקות בלבד. ראוניץ', שזכה בתואר ראשון אחרי 11 חודשים ויעלה למקום השישי בעולם, גרף 316 אלף דולר, לעומת 146 אלף לפינאליסט.

סרינה וויליאמס מחבקת דובי לאחר שזכתה בטורניר סטנפורד. GettyImages
חזרה בגדול. סרינה וויליאמס/GettyImages

בטורניר הנשים בסטנפורד סרינה וויליאמס הניפה את הגביע אחרי קאמבק מרשים בגמר מול אנג'ליק קרבר. המדורגת ראשונה בעולם השאירה מאחור את טראומת ווימבלדון שהעלתה סימני שאלה רבים לגבי כושרה ומצבה המנטלי, וקטפה את התואר בטורניר ההכנה הראשון שלה לאליפות ארצות הברית עם ניצחון 6:7 (1), 3:6. הגרמניה המדורגת 4 בטורניר ו-8 בעולם פתחה נפלא ושעטה ליתרון 1:5 במערכה הראשונה, אבל סרינה העלתה הילוך, הצילה שתי נקודות מערכה בפיגור 5:2, כפתה שובר שוויון ודרסה בו את יריבתה עם 1:7. במערכה השנייה השליטה כבר הייתה של המקומית, שהשלימה את המלאכה עם 3:6, בדרך לזכייה שלישית בטורניר סטנפורד, תואר WTA רביעי העונה ו-61 בקריירה.

* יוליה גלושקו, שמדורגת 100 בעולם, הודחה היום בסיבוב המוקדמות השני של טורניר טורונטו היוקרתי אחרי הפסד 6:0, 6:2 לקוקו ואנדוויי האמריקאית, שדורגה רביעית בטורניר המוקדמות ו-48 בעולם. המשחק הסתיים תוך 56 דקות וגלושקו התקשתה לאיים על יריבתה שהשיגה חמש שבירות במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully