וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל: "נקום וניפול על הביחד וההגנה"

נבחרת ישראל מסכמת הכנה מוצלחת למוק' היורובאסקט. אדלשטיין: "עדיין לא יודע מה יש לי ביד, פוטנציאל יש לנו"

גארד נבחרת ישראל גל מקל. איגוד הכדורסל, אתר רשמי
"שני המשחקים האחרונים נותנים לנו ביטחון ליום ראשון הבא". מקל/אתר רשמי, איגוד הכדורסל

נבחרת ישראל הראתה הערב (ראשון) שהיא מוכנה לפתיחת מוקדמות היורובאסקט בעוד שבוע בדיוק מול מונטנגרו, כשגברה על לטביה 86:94 וסיימה את טורניר ההכנה בבאמברג במקום השני. עומרי כספי (23 נקודות, 11 ריבאונדים), ליאור אליהו (17 נקודות), גל מקל ויניב גרין (15 כ"א) הצטיינו.

"אני לא סופר ניצחונות וגם אחרי הטורניר הזה אנחנו לא יודעים מה יש לנו ביד, כי ההצטרפויות המאוחרות גרמו לנו לעשות התאמות", אמר המאמן ארז אדלשטיין. "היה חשוב לחבר את ליאור ואת יניב ושניהם התחברו יפה מאוד. יש לנו פוטנציאל, אבל אנחנו הולכים לקרבות קשים מאוד ולמסע קשה מאוד ובלי יתרון ביתיות כרגע. יש לנו שבוע להתכונן למונטנגרו. ברור שהייתי שמח לשחק ביום ראשון בנוקיה עם 11 אלף אוהדי נבחרת ישראל, בטח במצב שקיים בארץ. אני מאמין שהשחקנים מבינים מה הדרך לנצח. צריך לעזור אחד לשני, להיות חברים, לפרגן, לשמור ולהיות ביחד. אני צריך עוד למצוא את ההרכבים הנכונים, חלוקת הדקות, אבל אם נשמור ככה ונחלק את הכדור ככה, אז פוטנציאל יש לנו".

גיא פניני הוסיף: "שיחקנו יותר טוב מאשר ברוסיה וזו הייתה המטרה - להשתפר, ועשינו את זה. זו היתה חזרה גנרלית לקראת מונטנגרו שזו המשימה האמיתית. ועכשיו נעבוד כמה ימים כמו שצריך כדי להגיע מוכנים למשחק הגדול. אנחנו מרגישים טוב כי אנחנו רצים הרבה שנים יחד. יש פה הרבה איכויות, יכולות וכישרון וניסיון וצריך לחבר את כל זה ביחד כדי שתצא מזה נבחרת טובה. מקווה שבקיץ הזה נבין שרק ביחד נצליח לעשות את זה".

גל מקל אמר לחדשות הספורט: "היה חצי שני מצוין שלנו, שבני המשחקים האחרונים הצגנו יכולת טובה, בעיקר התקפית. יש הרבה כישרון, זה לא סוד, ולדעתי אנחנו נקום וניפול על הביחד שלנו ולא פחות חשוב - ההגנה. ברגע שאנחנו עושים עצירות אנחנו יכולים לרוץ, ולעשות נקודות במגרש הפתוח. היה לנו זמן יחסית קצר להכנה, אני ועומרי הצטרפנו מאוחר והתחברנו יפה מאוד. ללא ספק שני המשחקים האחרונים נותנים לנו ביטחון ליום ראשון הבא, מונטנגרו נבחרת ברמה גבוהה מאוד".

מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין. איגוד הכדורסל
"אני מאמין שהשחקנים מבינים מה הדרך לנצח". אדלשטיין/איגוד הכדורסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully