וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחייה: אליפות אירופה שהיתה אמורה להיערך בישראל נדחתה

על אף המצב הבטחוני, איגוד השחייה הצליח לשמור על אירוח התחרות שנדחתה לדצמבר 2015 בשל שינוי מבני בענף

יעקב טומרקין. קובי אליהו
גם הוא יהיה שם. טומרקין/קובי אליהו

אליפות אירופה בשחייה שהיתה אמורה להיערך בחודש ינואר הקרוב בישראל תידחה לחודש דצמבר, אך ישראל לא איבדה את אירוח האליפות. הודעה רשמית על כך קיבל רק היום איגוד השחייה הישראלי. ההחלטה על הדחיה התקבלה על ידי הנהלת איגוד השחייה האירופי, שהחליטה כי מעתה תיערך אליפות אירופה לבריכות קצרות אחת לשנתיים במקום אחת לשנה כפי שהיה עד כה. הסיבה המרכזית להחלטה היא לוח אירועי השחייה העולמיים, כאשר אליפות העולם לבריכות קצרות תיערך לשנתיים בכל שנה זוגית.

למרות הדחייה והמצב הבטחוני בארץ, וחרף פניות רבות של מדינות אירופיות שביקשו לאחר את האליפות לאחר שהתבררה דחייתה, הצליחה הנהלת איגוד השחייה הישראלית לשמור את אירוח האליפות, שתתקיים מה-2 ועד ה-6 בדצמבר של 2015.

יו"ר איגוד השחייה הישראלי וחבר הנהלת איגוד האירופאי נעם צבי התייחס להחלטה: "המגמה של האיגוד האירופאי היא להעצים את האירועים שהוא מארגן. מכיוון שבדצמבר 2015 מתקיימת בדוחא שבקטאר אליפות העולם, קיומה של אליפות אירופה חודש אח"כ יכול היה לפגוע בהתעניינות העולמית באירוע, ומכאן באה ההחלטה לקיים את אליפות אירופה אחת לשנתיים. בנוסף, האליפות במתכונתה החדשה תימשך חמישה ימים ולא ארבעה כבעבר".

"באיגוד האירופאי מעריכים שיגיעו לישראל מעל 100 עיתונאים ועוד כ-16 צוותי טלויזיה מאירופה, כשהתחרות תשודר ישירות ל-36 מדינות", הוסיף צבי. ההערכה שכמות הצפיות בעולם של התחרות שתיערך בישראל תגיע ל-200 מיליון איש. לנו כישראלים מדובר בהישג גדול במיוחד, שכן במצב הנוכחי, בו הספורט הישראלי רק סובל מביטול אירועים, מגיע אלינו האירוע הספורטיבי הגדול אי פעם. נרים פה תחרות מדהימה".

  • עוד באותו נושא:
  • שחייה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully