וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: עומאר תומאס וקוסטס ואסילאידיס מועמדים

האמריקאי (32, 1.96 מ') שיחק אשתקד בססארי, דיווחים באירופה גורסים שגם הפורוורד היווני והיירסטון על הכוונת

שחקן אנאדולו אפס קוסטס ואסילאידיס. AP
שם מעניין. ואסילאידיס/AP

מכבי תל אביב ממשיכה לחפש אחר חיזוקים לסגל. לוואלה! ספורט נודע כי שם שעלה בתקופה האחרונה בקרב המועדון הוא זה של עומאר תומאס (32, 1.96). בעונה שעברה בססארי האיטלקית הפורוורד האמריקאי העמיד ממוצעים של 13.2 נקודות ו-5.2 ריבאונדים ב-29 דקות. ב-2010 הוא נבחר ל-MVP של הליגה האיטלקית במדי אבלינו עם ממוצע של 18 נקודות. בעבר שיחק גם בכוכב האדום בלגרד ובסמארה הרוסית.

על פי דיווח שהתפרסם היום (ראשון) באתר "יורובאסקט" אלופת אירופה נמצאת במו"מ עם פורוורד גלאטסראיי בעונה החולפת, מאליק היירסטון. באתר מדווחים כי על האמריקאי (1.98, 27) נאבקת גם ניז'ני נובגורוד הרוסית, שמובילה במירוץ אחריו ומוכנה להציע חוזה גבוה יותר מזה של מכבי תל אביב.

שחקן נוסף ששמו הוזכר היום הוא קוסטס ואסילאידיס, פורוורד נבחרת יוון. ואסילאידיס (30, 2.01 מ'), שמשחק בעמדות 2 ו-3, העביר את העונה החולפת באנאדולו אפס ולפני כן שיחק בבילבאו, אולימפיאקוס ומלאגה. אשתקד העמיד ממוצעים של 10.8 נקודות (41 אחוז מהשדה, 40 אחוז ל-3, 90 אחוז מהעונשין), 2.7 ריבאונדים ו-1.4 אסיסטים למשחק ביורוליג.

מאליק היירסטון שחקן מילאנו (ימין) מול פרטיזן בלגרד. AP
בדרך להיכל? היירסטון/AP

היירסטון, המשחק בעמדות השוטינג גארד והסמול פורוורד, נחשב שחקן חופשי אחרי שסיים את העונה במדי גלאטסראיי ולאחר שהוחלט ככל הנראה שלא לממש את האופציה להאריך את חוזהו בעונה נוספת. העונה החולפת לא הייתה מהטובות של היירסטון בקריירה. הוא הצטרף לקבוצה הטורקית בשלהי הקיץ שעבר ואמור היה להיות משחקניה המובילים, אך ידע עליות ומורדות ביכולת וסיים את העונה עם ממוצעים של 8.4 נקודות ו-2.5 ריבאונדים ביורוליג. בליגה המקומית המספרים שלו אף צנחו ל-5.5 נקודות ו-1.2 אסיסטים בלבד למשחק. הצהובים מייעדים לו את המשבצת שג'ו אינגלס מילא בעונה שעברה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

צפו בביצועיו של תומאס מהעונה בסמארה

צפו בביצועיו של היירסטון בעונה החולפת

במקביל, כפי שפורסם אמש, הצהובים סימנו את מייק ווילקינסון הוותיק מלבסקי סופיה ונייט לינהרט מוונציה. וולקינסון בן ה-32, 2.04 מטר, הוא בוגר מכללת וויסקונסין משנת 2005. הוא לא נבחר בדראפט של ה-NBA וב-10 השנים האחרונות שיחק באריס סלוניקי, חימקי, גלאטסראיי, לוקומוטיב קובאן, קאזאן וכאמור לבסקי סופיה. ברזומה שלו 35 משחקי יורוליג (19 במדי אריס סלוניקי בעונת 2006-07 ו-16 במדי קאזאן בעונת 2011-12) ובהם הוא העמיד ממוצעים של 9.6 נקודות ו-5.4 ריבאונדים.

לינהרט בן ה-28, 2.01 מטר, שיחק במכללת אקרון. בהמשך לבש את מדי פרסטנפלד האוסטרית וטרייר הגרמנית, ובעונה החולפת שיחק בוונציה שסיימה במקום ה-11 בליגה האיטלקית. הוא העמיד ממוצעים זהים לאלו של ווילקינסון מהיורוליג: 9.6 נקודות ו-5.4 ריבאונדים למשחק בעונה שעברה בליגה האיטלקית. השלושה מצטרפים לשחקן הפועל אילת בעונה החולפת, קווין פאלמר, שאף הוא הוזכר כמועמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully