וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וין בייקר מוכר את מדליית הזהב מסידני 2000

כדורסלן העבר לא מצליח לברוח מהצרות הכלכליות והעמיד את המדליה האולימפית למכירה. המחיר ההתחלתי: 35 אלף דולר

וין בייקר במדי נבחרת ארה"ב ב-1999. AP
אחד מהגבוהים הדומיננטיים בליגה בשנות ה-90. בייקר/AP

כדורסלן העבר, וין בייקר, מוכר את מדליית הזהב האולימפית שלו משנת 2000, בה הוא זכה עם נבחרת ארה"ב. בייקר בן ה-42 הסתבך בצרות כלכליות בשנים האחרונות והוא החליט למכור את המדליה דרך אתר אינטרנט שעוסק במכירות מקוונות. המחיר ההתחלתי עומד על 35 אלף דולר.

בראיון ל"ניו יורק דיילי ניוז" לפני שנה וחצי, בייקר סיפר שלאורך הקריירה שלו הוא הרוויח 105 מיליון דולר. יחד עם זאת, שורה של השקעות לא טובות ושל ניהול רע של הכסף, הביאו אותו לפשיטת רגל. כרגע עומדת תביעה של שחקן העבר נגד כמה מיועציו לשעבר בטענה שהם הונו אותו, גזלו נתח עצום מרווחיו וגרמו לו להגיע להליך של כונס נכסים. בנוסף, חייו הפרטיים של בייקר הלכו מדחי לדחי. הוא הפך לאלכוהליסט עוד כשחקן כדורסל מקצוען ונגמל לאחרונה ב-2011.

בייקר היה אחד מהגבוהים הבולטים ב-NBA בתשע השניפ הראשונות שלו בליגה, בהן הוא שיחק במילווקי ובסיאטל. בהמשך עבר בבוסטון, ניו יורק ניקס, יוסטון ולוס אנג'לס לייקרס, שם כבר היווה גורם פחות משמעותי. הוא העמיד ממוצעי קריירה של 15 נקודות, 7.4 נקודות ו-1.9 אסיסטים למשחק.

ארה"ב זכתה במדליית הזהב ב-2000 אחרי ניצחון על צרפת בגמר. בייקר העמיד בטורניר האולימפי ממוצעים של 8 נקודות ו-3 ריבאונדים למשחק. באותה נבחרת היו חברים גם סטיב סמית', ג'ייסון קיד, אלן יוסטון, אלונזו מורנינג, טים הרדאוויי, וינס קרטר, קווין גארנט, ריי אלן, אנטוניו מקדייס, גארי פייטון ושריף עבדור-רחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully