וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעיות כלכליות עשויות להוריד את עירוני נהריה ללאומית

3.8.2014 / 13:54

הקבוצה לא מצליחה לעמוד בתקציב המינימום של 4.5 מיליון שקלים: "מקווים שראש העיר יידע לתת כתף". הליגה תמנה 11 קבוצות?

עירוני נהריה, העולה החדשה לליגת העל, חווה בעיות כלכליות שמעמידות בסכנה את עליית הליגה שלה. היום (ראשון) הודיעה הקבוצה למנהלת הליגה שהיא לא עומדת עדיין בתקציב המינימום עבורה, כ-4.5 מיליון שקלים, ובמנהלת הודיעו לקבוצה שאם לא תוכל לעשות זאת בימים הקרובים, היא לא תוכל לשחק בליגת העל, ובליגה ישחקו בעונה הבאה 11 קבוצות.

מאמן עירוני נהריה רועי חגאי. ברני ארדוב
איפה נהריה תפתח את העונה? רועי חגאי/ברני ארדוב

"יש מצב כלכלי נתון שהוא לא טוב, ואני מאוד מקווה שראש העיר שתמיד עמד לצד הקבוצה יידע לתת כתף גם בימים האלה", אמר גורם בכיר במועדון. בנהריה ידעו לומר כי אחת האכזבות עד כה הקיץ היא התמיכה של ספונסרים מקומיים וחוסר היכולת למצוא ספונסר ראשי, מה שמותיר בור כלכלי גדול מאוד בתקציב הקבוצה. עם זאת, מאמינים כי בעזרת ראש העיר יוכל המצב להשתנות בתקופה הקרובה והקבוצה תמצא את עצמה בליגה הבכירה.

יש לציין, כי סגל השחקנים של המאמן רועי חגאי כמעט ונשלם לקראת העונה הבאה. הגארד אייל שולמן חתם בשבוע שעבר והצטרף לסנטר רוברט רות'בארט, כמו כן הגיעו הזרים ג'וליאן מבונגה וג'יי אר גידנס. מי שממשיכים עונה נוספת בנהריה הם הגארד-פורוורד נייט מילר, והפורוורדים ערן אסנטי ואופיר הובר. גם ליאור שגב מחזיק בחוזה, אך בנהריה ביקשו ממנו למצוא קבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully