וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלגריני: "למפארד יודע שיש הרבה שחקנים בעמדה שלו"

סיטי הודיעה על צירוף הקשר עד ינואר, מאמנו לא מתכוון לחסוך ממנו את המפגש מול צ'לסי: "הוא ישחק בכל משחק בו יצטרך"

מנצ'סטר סיטי אישרה הלילה (בין שבת לראשון) את הדיווחים על צירופו של פרנק למפארד. כזכור, כבר לפני חודשיים חתם הקשר בן ה-36 בניו יורק סיטי FC, הקבוצה החדשה ב-MLS שנמצאת בבעלות משותפת עם מנצ'סטר סיטי, וכעת הוחלט שבשל העובדה שעונת הכדורגל האמריקאי תיפתח רק במרץ 2015, למפארד ישחק בשורות קבוצת האם של קבוצתו החדשה עד ינואר.

שחקן צ'לסי פרנק למפארד. AP
לפחות לסטמפורד ברידג' הוא לא יצטרך להגיע. פרנק למפארד/AP

הסיטיזנס הודיעו שירשמו את הרכש הטרי שלהם גם למשחקי הפרמיירליג וגם לליגת האלופות, ומנואל פלגריני התייחס להגעתו: "החל מיום רביעי פרנק יתחיל להתאמן עם הקבוצה, והוא יהיה איתנו עד ינואר. הוא ייאבק על מקומו, והוא יודע שיש לנו קבוצה טובה מאוד עם הרבה שחקנים בעמדה שלו. יהיו לנו הרבה משחקים בכמה מסגרות, כך שהוא יהיה חשוב לנו מאוד".

כשהמאמן הצ'יליאני נשאל האם יחסוך מלמפארד את המפגש מול צ'לסי, שתגיע לאיצטדיון האמירויות ב-21.9, הוא השיב בנחרצות: "הוא שחקן של מנצ'סטר סיטי והוא ישחק בכל משחק בו הוא יצטרך לשחק". לשמחתו של למפארד, במשחק הליגה בו האלופה תתארח בסטמפורד ברידג' ב-31.1 הוא כבר לא יהיה שחקנה של מנצ'סטר סיטי.

למפארד, שכבש 147 שערים ב-429 משחקים במדי צ'לסי ב-13 שנותיו במועדון, הוצג בשבוע שעבר בניו יורק ואמר: "אני חייב לשמור על כושר. אני חייב להתאמן ברמה הגבוהה ביותר, בין אם במועדון שלי או במקום אחר. אני חייב להקפיד שהרמה לא תרד. כשאבוא לכאן להכנות לעונה אני רוצה להיות מוכן".

אלא שעבור כמה מאוהדי צ'לסי לא מדובר בסיבה טובה מספיק כדי לעבור ליריבה הישירה של הבלוז על תואר האליפות, חלקם כבר החלו למחות נגדו ברשתות החברתיות ואחד מהם אף תיעד את עצמו שורף את חולצת אלילו לשעבר.

אוהד צ'לסי שורף את חולצתו של פרנק למפארד. טוויטר, צילום מסך
אוהד צ'לסי שורף את חולצתו של פרנק למפארד/צילום מסך, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully