וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה: פרסטון נואלס ימשיך עונה נוספת

2.8.2014 / 21:31

הגארד האמריקאי שרשם אשתקד 12.4 נקודות בממוצע האריך את חוזהו במועדון. מיטשל וואט ייבחן במחנה של גולדן סטייט

פרסטון נואלס, עירוני נס ציונה. מגד גוזני
נשאר בכתום. נואלס/מגד גוזני

עירוני נס ציונה ממשיכה להיות אחת הקבוצות היציבות בשוק ההעברות הנוכחי, כשהערב (שבת) החתימה הקבוצה את הגארד האמריקאי פרסטון נואלס לעונה נוספת. בקבוצה שמרו על קשר עם נואלס לאורך כל הפגרה, והוא העדיף לחזור אליהם על פני הצעות אחרות מאירופה. בנס ציונה אף שומרים על קשר עם הסנטר מיטשל וואט, אך הוא קיבל הזמנה למחנה הסופי של גולדן סטייט ווריורס מה שימנע את הגעתו.

נואלס (25, 1.88) הוא בוגר מכללת לואיוויל משנת 2011, כשבעונתו האחרונה במכללה רשם 14.6 נקודות, 3.9 ריבאודנים ו-3.1 אסיסטים בממוצע למשחק. את עונת הבכורה שלו כשחקן מקצוען פתח בדניפרו האוקראינית, אך נחתך וחזר לליגת הפיתוח של ה-NBA. בעונת 2012/13 שיחק בהצלחה במדי קאו דרמס מהליגה היוונית ובעונה שעברה הגיע לנס ציונה ורשם 12.4 נקודות, 2,2 ריבאונדים ו-2 אסיסטים בממוצע למשחק.

הסגל של נדב זילברשטיין, שהוביל את נס ציונה בעונה שעברה למקום השישי בליגת העל, כולל את מאיר טפירו, טל דן, רובי בוסטיין וגיל אמיתי שממשיכים עונה נוספת במועדון. השחקן היחידי שהצטרף עד כה הוא אור סולומון ממכבי ראשון לציון כשבנס ציונה מחפשים שלושה זרים נוספים בעמדות הפורוורד והסנטר על מנת להשלים את הסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully