וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ניצחון דרמטי לגיא לוזון וליאז'

פנדל של מוז'אנגי ביה (89) סידר לסטנדרד 2:3 בקורטרייק. אוהדי פורטסמות' הקניטו את טל בן חיים, 90 דק' לדאבור

מאמן סטנדרד ליאז' גיא לוזון. GettyImages
בליגה הוא מושלם בינתיים. גיא לוזון/GettyImages

אחרי משחקי אמצע השבוע בגביעי אירופה השונים, הליגות האירופאיות שכבר יצאו לדרך חזרו לפעולה הערב (שבת) ועמן גם השגרירים שלנו מעבר לים. סטנדרד ליאז' של גיא לוזון, שסיימה ב-0:0 את משחקה מול פנאתינייקוס במוקדמות ליגת האלופות, השיגה 2:3 דרמטי בחוץ מול קורטרייק במשחק מסגרת המחזור השני בליגה הבלגית.

לוזון פתח עם הרכב משני ללא הרבה שחקני הרכב ששיחקו מול היוונים והפתיחה לא בישרה טובות לסטנדרד, שנקלעה לפיגור מוקדם משער של ז'ארקו טומאשביץ' כבר בדקה ה-14. בדקה ה-25 איבן סנטיני חלוץ המארחים פספס פנדל ונענש עם שער שוויון יפהפה של אסטריט איידארביץ' השבדי עם בעיטה מהאוויר לרשת הגבוהה. האורחים פתחו בסערה את המחצית השנייה ויאניס אמבובו השלים את המהפך עם בעיטה מקרוב בדקה ה-47. בדקה ה-69 קורטרייק חזרה למשחק אחרי שלנדרי מולמו, אקס בית"ר ירושלים שנכנס כמחליף רק חמש דקות לפני כן, בישל לחרטיאן דה מטס. המארחים היו עדיפים ולחצו כדי להשיג את הניצחון, אבל דווקא האורחים עקצו עם שער של ז'ופרה מוז'אנגי ביה בפנדל (89) אחרי הכשלה על טוני וואט חלוץ הרכש הסקוטי.

* באזל קבוצתו של פאולו סוזה השיגה ניצחון דרמטי בליגה השוויצרית, 2:3 בחוץ על תון של לוטם זינו הפצוע. מרקו שטרלר (19) וגאשי האלבני (27) העלו את האלופה ל-0:2 מבטיח, אבל קאלודרוביץ' (49) וסאדיק (84) השוו. באזל לא נשברה ופביאן שר הבלם כבש את שער הניצחון בדקה ה-88.

מונס דאבור שיחק 90 דקות ולא כבש הפעם ב-0:0 הביתי של קבוצתו מול סיון. החלוץ הישראלי קיבל צהוב בדקה ה-55 ואחרי שלושה מחזורי ליגה החרגולים עם נקודה בלבד עמוק בתחתית.

* טל בן חיים שיחק 90 דקות בניצחונה של צ'רלטון אתלטיק 1:2 על האקסית שלו, פורטסמות' במשחק הכנה. אגב, אוהדי פורטסמות' הקניטו את בן חיים לאורך כל המשחק. בדקה ה-60 נשרק פנדל לזכותה של צ'רלטון והבלם הישראלי רצה לבעוט כדי להשתיק את האוהדים, אך ג'וני ג'קסון ניצח בוויכוח, לקח את הכדור והחמיץ.

* אינגולשטאט של אלמוג כהן הפצוע סיימה ב-1:1 את משחק החוץ שלה מול סט. פאולי במסגרת מחזור הפתיחה של הליגה הגרמנית השנייה.

חלוץ גראסהופרס מונס דאבור. GettyImages
רוצה להמשיך את פתיחת העונה החלומית. דאבור/GettyImages

עוד שגרירים הערב:

* וולין של גל שיש הפסידה 1:0 בביתה מול דניפרו החזקה בליגה האוקראינית. המגן הישראלי נכנס כמחליף בדקה ה-67.

* אוסטריה וינה, ללא עומר דמארי שעדיין לא נכלל בסגל, סיימה ב-0:0 את משחק הבית שלה מול ריינדורף אלטאך במסגרת המחזור השלישי בליגה האוסטרית. הסגולים נותרו ללא ניצחון ועם שתי נקודות בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully