וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן זכתה בסופרקאפ עם 0:2 על גנגאן

זלאטן איברהימוביץ' כבש צמד (9 ו-20 בפנדל) במשחק בסין והעניק לאלופה תואר ראשון לעונת 2014/15. סיריגו עצר פנדל (32)

זלאטן איברהימוביץ' שחקן פריס סן ז'רמן מניף את הסופרקאפ הצרפתי. רויטרס
הנפה ראשונה. זלאטן איברהימוביץ'/רויטרס

פריס סן ז'רמן פתחה היום (שבת) את עונת 2014/15 בכדורגל הצרפתי בדיוק כפי שפתחה את העונה הקודמת - עם הנפת הסופרקאפ. אלופת צרפת ניצחה 0:2 את מחזיקת הגביע גנגאן במשחק אלוף האלופים שנערך הפעם באצטדיון הפועלים בבייג'ינג, סין, כשמי אם לא זלאטן איברהימוביץ' הלהיב את הקהל וכיכב עם צמד. פ.ס.ז' חגגה זכייה רביעית בתואר, בעוד גנגאן שוב הפסידה, בדיוק כמו בהשתתפות הבכורה שלה ב-2009 מול בורדו של לורן בלאן.

מאמן פ.ס.ז' הגיע לסין עם סגל חסר מאוד, ללא שחקני נבחרת ברזיל (טיאגו סילבה, מקסוול והרכש הנוצץ דויד לואיז) וכן ללא יוהאן קבאיי, בלס מטוידי ואסקיאל לאבצי. גם אדינסון קבאני, לוקאס מורה ומגן הרכש סרז' אורייה נותרו על הספסל, בעוד הרווין אונגנדה וז'אן כריסטוף באהבק חברו לזלאטן בהתקפה. השבדי לא נזקק לעזרה גדולה מדי. כבר בדקה התשיעית הוא קיבל כדור מחאבייר פסטורה, הטעה את השומר שלו ומ-18 מטרים, מהמקום, סובב כדור בחצי גובה לרשת של ממאדו סמאסה. בדקה ה-20 העניק השופט קלמון טורפן פנדל במתנה לאלופה, אחרי שבאהבק זרק עצמו ברחבה בטענה לדחיפה של לארס יקובסן. זלאטן אמר תודה ובעט שטוח שמאלה כדי להשלים צמד מהיר.

סלבטורה סיריגו שוער פריס סן ז'רמן עוצר פנדל. רויטרס
הימר נכון. סלבטורה סיריגו עוצר פנדל/רויטרס

גנגאן הצנועה, שהדהימה בסיום העונה שעברה כשהצליחה לשרוד בליגה כנגד כל התחזיות ואף לזכות בגביע הודות לעוד ניצחון על ראן (עליה גברה גם בגמר 2009) קיבלה הזדמנות טובה לחזור למשחק בדקה ה-32. השופט טורפן החזיר לה חוב עם שריקה לפנדל בעקבות חסימה של מרקיניוס על קלודיו בובו, אף שהייתה מחוץ לרחבה. מוסטפה יטבארה ניגש לנקודה הלבנה ובעט שמאלה, אך סלבטורה סיריגו זינק היטב וקלט את הכדור החלש של מלך שערי הגביע בעונה הקודמת.

בדקה ה-61 נכנס קבאני כמחליף, אך לא הצליח לתרום משהו למשחקה של פ.ס.ז' ואף רשם החמצה אחת גדולה. גם גנגאן לא עשתה יותר מדי במחצית השנייה כדי לאיים איכשהו על התואר, והאלופה העבירה את הזמן בעצלתיים עד שריקת הסיום. פ.ס.ז' חוגגת עם גביע ראשון וביום שישי תחל את העונה בליגה כשתתארח אצל ריימס של אלירן עטר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
זלאטן איברהימוביץ' שחקן פריס סן ז'רמן חוגג שער עם מרקו וראטי. רויטרס
הלהיב את הקהל, כהרגלו. זלאטן איברהימוביץ' עם מרקו וראטי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully