וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי שגב: "שום שחקן לא אמר לי שהוא לא מוכן לקצץ בשכר"

2.8.2014 / 13:04

למרות ששותפיו לקחו צעד אחורה, הבעלים של מכבי נתניה מכוון לתקציב של 24 מיליון שקל, והוסיף: "אם הבדיקה שדודו יעבור תהיה תקינה, הוא יישאר"

בעלי מכבי נתניה אלי שגב. ניב אהרונסון
"כשטענתי שנשקיע שלושה מיליון דולר, היו לי שותפים וכעת זה שונה". אלי שגב/ניב אהרונסון

זו הייתה צריכה להיות השבת שבה מכבי נתניה החדשה הייתה יכולה לבחון את הכיוון שלה לקראת עונת החזרה לליגת העל, אבל המלחמה הקשה ברצועת עזה דחתה את מחזור הפתיחה של גביע הטוטו בו הייתה אמורה נתניה לשחק מול מכבי תל אביב. משחקי האימון בארץ וגם אלה ששוחקו במחנה האימונים בהונגריה לימדו שיש למה לצפות. בקבוצה לא יצהירו על פלייאוף עליון, אבל יש סיבות להאמין שבאיצטדיון החדש יראו בעונה הקרובה כדורגל טוב.

בשבוע הקרוב יגיע בעלי הקבוצה אלי שגב למשרדי הרשות לבקרת התקציבים במטרה להעביר את החוזים של כל השחקנים. שגב נשאר לבד והוא היחיד שיביא כסף מהבית. שותפיו בעונה שעברה, יוסי מאור ושמעון גונן, לא צפויים לסייע, ואת העול הכלכלי הוא אמור לשאת לבד.

בראיון שנערך איתו בערב ליל סדר, אחרי שנתניה הבטיחה את העלייה, הצהיר שגב שהקצבת הבעלים לעונה הקרובה תעמוד על שלושה מיליון דולר. גם היום טוען שגב שהוא שואף להגיע לסכום הזה, אבל הנסיבות השתנו כעת והוא צריך להתאים את עצמו אל המצב הקיים. "כשטענתי שנשקיע שלושה מיליון דולר, היו לי שותפים וכעת זה שונה", אמר היום לוואלה! ספורט. "הסכום יהיה קצת יותר נמוך, אבל בוא נגיד שזה יהיה בין שניים לשלושה מיליון דולר".

ערן לוי מכבי נתניה חוגג שער. ברני ארדוב
"ערן אמר שהוא מסכים, וגם שחקנים אחרים הסכימו". ערן לוי/ברני ארדוב

- מה יהיה גובה התקציב?

"אני מכוון ל-24 מיליון שקל".

- זאת אומרת שכמעט מחצית מהתקציב יבוא מכיסך?

"אני לא אומר שזה יהיה מחצית. אני מניח שיהיה פחות, אבל הערבויות הבנקאיות כבר מוכנות לקראת הבקרה ואני מקווה שנעביר את כל השחקנים בשבוע הקרוב. אני יושב כל הזמן עם החוזים ואני יודע את המספרים. אני עוד רוצה לראות מה יהיה בבקרה, אבל אין לי ספק שמכבי נתניה תהיה מהמועדונים היותר מסודרים בעונה הקרובה".

- כמה מנויים מכרתם?

"ממחלקת השיווק מסרו לי שכבר עברנו את ה-2,000 מנויים. הם מעריכים שנחצה את גבול ה-3,000 וזה יהיה שיא כל הזמנים במכירת מנויים. זה בהחלט נתון מרשים ואני מרוצה".

- ביקשת לקצץ בחוזי השחקנים.

"פניתי לשחקנים מסוימים, בעיקר שחקני הרכש, ושאלתי אם יסכימו לקיצוץ של 10 עד 15 אחוז. עשיתי זאת כדי שנוכל לצרף עוד שחקן שיוכל לסייע לנו להגיע יותר גבוה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
דודו סארנסה מכבי נתניה. יוסי ציפקיס
"כרגע הוא חלק מהקבוצה". דודו סארנסה/יוסי ציפקיס

- אמרו לי שערן לוי היה הראשון שאמר שהוא מסכים.

"ערן אמר שהוא מסכים, וגם שחקנים אחרים הסכימו. בוא נגיד ששום שחקן, כולל הזרים, לא אמר לי שהוא לא מוכן לקצץ, אבל אני אגיד לך: יכול להיות שבכלל לא אבקש מהם לקצץ. אני עוד צריך לבדוק סופית את הנתונים ביומיים הקרובים ואז אחליט אם אני מבקש מהם. אני מאוד מרוצה מהשחקנים שלנו. גם מקצועית וגם ברמת האישיות. הם חבר'ה על הכיפאק והם מבינים את הבעיות שלנו. אני משוכנע שאם אצטרך שהם יסייעו לנו בקיצוץ קטן, כולם יתייצבו ויסכימו".

- עתידו של דודו סארנסה לא ברור.

"אז אעשה לך סדר. דודו יעבור בשבוע הקרוב בדיקת MRI בברך ובאגן. אם יתברר שהבדיקה תקינה, הוא יהיה חלק מהקבוצה בעונה הקרובה. אם הבדיקה לא תהיה תקינה, נצטרך להחליט יחד איתו ועם הסוכנים שלו מה לעשות. כרגע הוא חלק מהקבוצה, ואם הבדיקות טובות, אין שום בעיות. אני יכול לספר לך שב-8 באוגוסט מתוכננת להגיע הנה משפחתו במטרה להצטרף אליו ובשלב הזה אין שום שינוי בתכניות".

- מה התחושות שלך אחרי מחנה האימונים?

"אני חושב שיש לנו קבוצה טובה. אני מאוד מאמין ביוסי מזרחי ואני חושב שהוא קיבץ שחקנים חדשים ועשה בזמן קצר קבוצה. יחד עם זאת, ברור שאנחנו עוד צריכים לרוץ ביחד ולצערי לא יהיו לנו ארבעה שחקנים מהאולימפית בתקופה הקרובה כי יש להם משימה והם לא יוכלו להמשיך להתאמן איתנו. הרגשתי טוב במחנה האימונים. מאוד חשוב לי שנהיה חבורה מגובשת ואני מרגיש שהשחקנים מאוד מחוברים למועדון. אם הכול יהיה בסדר עם דודו והוא ישאר, יהיו לנו ארבעה זרים ומקום אחד נשמור לחודש ינואר".

- לא תכננת להישאר לבד כבעלי מכבי נתניה.

"נכון, אבל הדברים דינמיים וכרגע אני עומד בראש המועדון לבד. יכול להיות שעוד יהיו שינויים ושיהיה מי שיהיה איתי, אבל אני כאן ואני מאמין שהכל יהיה בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully