וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסאין בולט חזר להתחרות: עלה לגמר ב-4X100

משחקי חבר העמים: הג'מייקני שב מפציעה, סיים ראשון עם ג'מייקה במשחקי חבר העמים, וסגר חשבון עם מגישה ב-BBC

יוסאין בולט אצן ג'מייקני. רויטרס
התגעגענו. יוסאין בולט/רויטרס

אחרי היעדרות בגלל פציעה בשריר הירך האחורי, יוסאין בולט חזר לעניינים במשחקי חבר העמים הבריטי. רק לפני מספר ימים הוא צוטט כמי שמבקר את המשחקים עצמם, אבל כעת הוא זכה להרבה מאוד אהדה בגלזגו עם השתתפותו במוקדמות 4X100 שבו ג'מייקה זכתה במקום הראשון והעפילה לגמר. האצן האהוב היה האחרון שרץ במקצה כאשר ג'מייקה עצרה את השעונים על 38.99 שניות והקדימה את ניגריה. הגמר יתקיים היום.

"חיכיתי להזדמנות להגיע לכאן ולהראות לאנשים שאני כאן כדי לעשות שמח, כדי להתחרות ולתת את המיטב", אמר בולט שהופיע לראשונה במשחקים. "הרגשתי קצת חסר מרץ מכיוון שזה המירוץ הראשון שלי השנה וידעתי שייקח לי זמן כדי להיכנס לקצב, אבל חוץ מזה זה הרגיש טוב. אני פשוט שמח להיות חלק מהנבחרת במשחקי חבר העמים. עבורי זה תמיד חשוב להגיע לכאן ולהתחרות עם הנבחרת שלי, וזה חשוב לי להרגיש הנאה, לצחוק ולעשות כיף".

צפו בבולט יורה במגישה ב-BBC

בימים האחרונים כאמור פורסם ב"טיימס" ראיון עם בולט, וכעת הוא אומר על כך: "אני יודע שהאוהדים האמיתיים שלי יודעים שאף פעם לא הייתי אומר כזה דבר ומבקר את המדינה. אני תמיד מגיע לכל מדינה עם ראש פתוח לראות מה שהיא מציגה, ופשוט ליהנות מהתרבות. האנשים היו נפלאים אליי. עכשיו אני צריך להביא את מדליית הזהב, ולכן זה חשוב עבורי".

בסיום דאג בולט להביר מסר גם לגבי לוגן מ-BBC שאמרה שבמשחקי חבר העמים יכולים להסתדר גם ללא בולט. "שמעתי שמישהו אמר שייהנו במשחקים בלעדי בלייק ובלעדי", אמר בולט ופנה למצלמה. "כן, את. אני מדבר אליך. היא יודעת על מי אני מדבר". בשלב הזה בולט פנה למראיין, ושאל: "הם באצטדיון, נכון? אני בן אדם שמח, אני אוהב להיות שמח, הסתכלי עליי".

עוד לפני הריצה של בולט, סאלי פירסון, האלופה האולימפית, זכתה ב-100 משוכות עם 12.67 שניות. טיפאני פורטר האנגליה סיימה שנייה והקנדית אנג'לה וויט הגיעה שלישית. האוסטרליית אלנור פטרסון זכתה בתחרות לקפיצה לגובה. הרץ האוגנדי מוזס קיספירו זכה בריצה ל-10 אלף מטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully