וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "לא רוצה לפתח ציפיות, צריך להתקדם לאט כדי להצליח"

המאמן התראיין ל-SI ונשאל האם הקאבס יזכו באליפות העונה: "לברון צודק לגבי תקופת הסתגלות. נגיע למחנה ונעבוד"

מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט. רויטרס
בלאט/רויטרס

דיוויד בלאט ממשיך לסקרן את התקשורת האמריקאית והערב (שבת) ערך מאמנה של קליבלנד ראיון ששודר באתר "ספורט אילוסטרייטד". בלאט נשאל על הציפיות הגבוהות שיש מהקאבס עם שובו של לברון ג'יימס לקבוצה, והאם לדעתו זה אפשרי לזכות באליפות כבר העונה. "לברון צודק במה שאמר לגבי תקופת הסתגלות. נצטרך להגיע למחנה האימון ולהתחיל לעבוד. קל לחשוב על הצעדים בשולחן השחמט אבל אסור לשכוח שגם היריב עושה מהלכים. יש דינמיקה במהלך עונה".

"אני לא אוהב תחזיות, אני לא רוצה לשים רף שגוי של ציפיות, או לפתח ציפיות, מה שצריך לעשות זה לבנות דברים בצורה נכונה, ולהתקדם צעד אחר צעד, ובסוף, אם עושים את הדברים נכון לאורך זמן אז הופכים לקבוצה מצליחה".

פורוורד מיאמי היט לברון ג'יימס. AP
גם הוא מבין שייקח זמן כנראה עד שיענוד עוד טבעת. לברון/AP

בהמשך נשאל בלאט האם הוא חושב שתפקידו הוא לשפר את לברון. "בוודאי", השיב בלאט, "מאמנים צריכים לשפר שחקנים, לגרום להם למצוא את עצמם במערכת, וברור שהכישורים של לברון והמחויבות שלו הם ברמה הגבוהה ביותר, אני לא צריך ללמד אותו את זה. אני צריך לשים אותו בתוך סביבה שבה ירגיש נוח וכך לשפר את המשחק שלו".

בלאט נשאל מה נראה מכל הניסיון שלו באירופה ופרינסטון אצל הקאבס. "נראה דברים שונים ממה שעשינו מבחינה הגנתית של שמירה אזורית, ושמירת לחץ, אלה דברים שהיו אפקטיביים שם", ענה בלאט, "בהתקפה שמים היום דגש על תנועת כדור וזריקות פנויות, אבל הכי חשוב מבחינתנו זה לפתח פילוסופיה ומנטליות של לשחק יחד ולשחק את המשחק נכון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully