וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: עופר לוזון עבר להפועל ראשון לציון

הפיבוט של מכבי ראשון לציון בחמש השנים האחרונות השלים מהלך מפתיע. פרנקל: "גם לי היה קשה לעכל את הרעיון". הפסד לעתודה

שחקן כדוריד עופר לוזון מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
חיזוק משמעותי. עופר לוזון/ברני ארדוב

אחרי חמש שנים בצהוב כשחקנה של מכבי ראשון לציון, הפיבוט עופר לוזון חוצה את הכביש אחרי שסיכם היום (שישי) את תנאיו בהפועל ראשון לציון ויפתח עימה את העונה כבר באימון הפתיחה בשבוע הבא. לוזון הוא השחקן השני שעובר ממכבי להפועל אחרי שפיליפ מריאן עשה את הדרך הזהה.

לוזון, שזכה במספר אליפויות וגביעים במכבי ראשון לציון, היה מועמד להצטרף למכבי תל אביב ולרמת השרון, אבל המהלך של השחקן בן ה-29, ששיחק בנבחרת ישראל, בהחלט מפתיע. בכך, הפועל ראשון לציון משלימה מהלך רכש נרחב הקיץ בהחזרת השוער ניב פישלוביץ במקומו של בויאן ליובסיץ' (שהצטרף לרמת השרון), וצירופם של שחקני הקו האחורי ונבחרות ישראל, ירמי סידי ואלעד קפון.

מאמן הפועל ראשון לציון, סער פרנקל, שלאורך הקיץ ניהל משא ומתן עם מספר פיבוטים זרים וישראלים שיחליפו את דן מירקוס שעזב לבני הרצליה, סיפר: "נוצר הקשר בימים האחרונים עם עופר לוזון. לכולם וגם לי היה קשה לעכל את הרעיון, אך לאחר מספר פגישות החלטנו ללכת על המהלך גם מכיוון שעופר יעמוד לרשותנו בכל האימונים השנה עקב חזרתו לעבודה במרכז הארץ וגם כשהחתמה כזו משאירה לנו החתמה של זר נוסף בהמשך העונה לפי הצרכים של הקבוצה. אני מאחל לעופר ולקבוצה בהצלחה".

פרנקל סיכם במסר נוסף: "ימים קשים ומתוחים מאוד עוברים על המדינה שלנו. לא מעט שחקנים מהאגודה שבחרו במסלול הקרבי נמצאים עכשיו בחזית ואנחנו מחזיקים להם אצבעות ולכל החיילים שינצחו בקרבות ויחזרו בריאים ושלמים, ושנוכל להתעסק נטו בכדוריד כי הראש עכשיו כולו בחיילי צה"ל".

בתוך כך, נבחרת העתודה הפסידה היום 36:30 לאסטוניה במשחקי הדירוג 13-16 ותתמודד בשבת מול המנצחת בין סלובקיה לבין מקדוניה במטרה לא לסיים במקום ה-16 והאחרון באליפות אירופה עד גיל 20 שנערכת באוסטריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully