וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם מוגבל תובע את שאקיל אוניל: "לעג לי"

ג'אמל ביניון שסובל מתופעה נדירה, גילה שכדורסלן העבר פרסם באינסטגרם תמונה עם חיקוי שלו. שאקיל התנצל, ועדיין נתבע

ג'אמל ביניון, אמריקאי בן 23 שסובל ממוגבלות, תובע שלושה אנשים ביניהם כדורסלן העבר שאקיל אוניל ושחקן יוטה ג'אז, טריי ברק. תחילת הפרשה באפריל האחרון, אז שאקיל פרסם בחשבון האינסטרגם תמונה שלו "מחייך" ליד תמונה של ביניון מחייך.

התמונה של כדורסלן העבר מחקה את ביניון המוגבל, זכתה לכ-14 אלף לייקים והאחרון מאוד נפגע. הוא הגיש תביעה נגד שאקיל, ברק והראפר וואקה פלוקה פליים, בטענה שהם חדרו לו לפרטיות והשמיצו אותו בכוונה תחילה.

כשהיה תינוק, ביניון אובחן כסובל מתופעה נדירה יחסית שבין היתר גורמת לנשירת שיער, שיניים חסרות ועיוותים בפנים. כמעט מיותר לציין שגם בלי הלגלוג של שאקיל, הוא סובל מקשיים בחייו הפרטיים. הוא אמר ל"פוקס דטרויט": "אנשים נועצים בי מבטים וצוחקים עלי כל חיי. נפגעתי כי מאוד הערכתי את שאקיל ולא הבנתי למה אדם שאמור לשמש מודל לחיקוי, צוחק עלי בצורה כזו".

ימים אחרי פרסום התמונה, שאקיל התקשר לביניון כדי להתנצל. גם ברק שלעג לו בתגובות לתמונה באינסטגרם, התנצל בפניו. בחשבון הטוויטר שלו שאקיל צייץ אז: "הכרתי חבר חדש היום אחרי שהתקשרתי להתנצל בפני ג'מאל ביניון. בחור נהדר". למרות ההתנצלות האישית, ביניון החליט לתבוע והוא דורש 25 אלף דולר. בנוסף, הוא החליט להיעזר בפרסום המקרה כדי לעורר מודעות לסינדרום ממנו הוא סובל.

שאקיל אוניל לועג לג'אמל ביניון באינסטגרם. אינסטגרם, צילום מסך
שאקיל אוניל לועג לג'אמל ביניון באינסטגרם/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully