וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 1.8

השוער שיעזוב את ריאל, הפנייה של אתלטיקו ליונייטד, היעד החדש של ארסנל, ההפתעה שמתכנן למפארד והכוכב השבדי שפורש. כל ההחתמות והשמועות בשוק העולמי

גונזאלו ברחסיו שחקן קטאניה. Carmelo Imbesi, AP
נשאר בסריה א'. ברחסיו/AP, Carmelo Imbesi

העברות

* מלאגה הודיעה על החתמתו של גיירמו אוצ'ואה, שוערה בן ה-29 של נבחרת מקסיקו שכיכב במונדיאל ויחליף בשער האנדלוסים את ווילי קבאז'רו.

* סמפדוריה הודיעה על רכישתו של גונסאלו ברחסיו מקטאניה שנשרה לסריה ב'. החלוץ הארגנטינאי (30) עלה לקבוצה מגנואה כ-3 מיליון יורו.

* בצד השני של הכביש, גנואה השלימה את רכישתו של הקשר הספרדי יאגו (24) מטוטנהאם. המחיר: כ-900 אלף ליש"ט.

* קריסטל פאלאס החתימה את הבלם הנורבגי ברדה האנגלנד, ששוחרר מפולהאם אחרי שהיא ירדה לצ'מפיונשיפ. האנגלנד בן ה-33 אמר: "אני מאושר, שמעתי רק דברים טובים על המועדון ועל המאמן".

* פולהאם שכאמור ירדה לליגת המשנה באנגליה, ממשיכה במתיחת הפנים שלה והיא רכשה מליטקס לובץ' את מגן-בלם נבחרת בולגריה, ניקולאי בודורוב (28).

* ספורטינג ליסבון מכרה לקראבוקספור את הקשר הארגנטינאי ולנטין ויולה. הטורקים שילמו כחצי מיליון יורו.

* הקשר השמאלי הלדר ברבוסה עבר מספורטינג בראגה לא.א.ק אתונה. הפורטוגלי בן ה-27, אקס פורטו ואלמריה, חתם במדי הקבוצה היוונית עד 2017.

* קורדובה, העולה החדשה לליגה הראשונה בספרד, השאילה לעונה אחת את פאוסטו רוסי, קשרה בן ה-23 של יובנטוס, שהושאל אשתקד לויאדוליד.

* אולוף מלברג, הבלם שרשם 117 הופעות בנבחרת שבדיה ושיחק בין היתר ביובנטוס, אסטון וילה, אולימפיאקוס ו-ויאריאל, הודיע על פרישה בגיל 36.

אתמול: גיא לוזון איבד עוד כוכב, קואדרדו התקרב למנצ'סטר יונייטד

גיירמו אוצ'ואה שוער נבחרת מקסיקו. רויטרס
נחת בלה ליגה. גיירמו אוצ'ואה/רויטרס

שמועות

* בספרד מעריכים שבעקבות הגעתו של קיילור נבאס לריאל מדריד, דייגו לופס יודיע לראשי המועדון שהוא מעוניין לעזוב. על פי 'מארקה', המועמדות לקלוט את לופס בן ה-32 הן מונאקו וצ'לסי.

* באנגליה מדווחים שאתלטיקו מדריד מתכוונת להגיש למנצ'סטר יונייטד הצעה בגובה 14 מיליון ליש"ט על שינג'י קגאווה, הקשר היפני שלא נמצא בתכניות של לואי ואן חאל.

* בברזיל מדווחים שרונאלדיניו, ששוחרר השבוע מאתלטיקו מיניירו, קרוב להצטרף לתיירי הנרי בניו יורק רד בולס.

* באיטליה טוענים שמילאן הביעה התעניינות בסטיב מנדאנדה, שוערה של מארסיי.

* סאות'המפטון צפויה להיכנס למירוץ אחרי חאבייר הרננדס, שמנצ'סטר יונייטד מתכוונת לדרוש 19 מיליון יורו תמורתו.

* על פי 'דיילי סטאר', ליברפול מתקרבת לצירופם של שני שחקני רכש ספרדים: אלברטו מורנו מסביליה וחאבייר מאנקילו מאתלטיקו מדריד.

* 'דיילי אקספרס' טוען שפנייתה של ארסנל לפורטו בנוגע לחואן קינטרו נענתה בתשובה לפיה הקשר הקולומביאני בן ה-21 ישוחרר רק תמורת הסכום המלא בסעיף השיחרור שלו: 32 מיליון ליש"ט.

* לפי מאמן ארסנל ארסן ונגר, תומאס ורמאלן עשוי לעזוב את ארסנל. "הוא פצוע וייתכן שיעזוב, אם זה יקרה נצטרך למצואלו מחליף כי הוא חשוב לקבוצה". מנצ'סטר יונייטד מעוניינת בשחקן.

* באנגליה מדווחים שפרנק למפארד, שעבר לאחרונה לשחק בניו יורק מה-MLS, עומד לחתום במנצ'סטר סיטי לחצי שנה, ולשחק בשורותיה עד ששתחיל העונה בליגה האמריקאית. לידיעה המלאה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן מנצ'סטר יונייטד שינג'י קגאווה מול שחקן ארסנל בקארי סאנייה. רויטרס
סימאונה רוצה אותו. שינג'י קגאווה/רויטרס

* 'אינדיפנדנט' מדווח שג'יימס מילנר משהה לעת עתה את חתימתו על חוזה חדש במנצ'סטר סיטי, מכיוון שהוא שוקל את עתידו במדי אלופת אנגליה. "זה מועדון נהדר להיות בו ואני נהנה לזכות בתארים", אמר מילנר. "אבל כל שחקן רוצה לשחק כמה שיותר".

* המנהל הספורטיבי של המבורג, דימיטר ביירסדורפר, אישר שקבוצתו קרובה להשלים את המשא ומתן עם נאפולי על רכישתו של הקשר השוויצרי ואלון בהראמי.

* ניוקאסל מנהלת משא ומתן מתקדם עם שחטאר דונייצק על צירופו של החלוץ הארגנטינאי פקונדו פריירה.

* 'הטיימס' מדווח שווסטהאם מנהלת במקביל משא ומתן עם סמואל אטו ועם הוגו אלמיידה, במטרה לצרף את אחד מהחלוצים הוותיקים.

* "מירור" מפרסם שהקשר כריסטיאן אטסו הסכים להיות מושאל לאברטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully