וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה זכתה באליפות אירופה לנוער

הנבחרת של זורג ניצחה 0:1 את פורטוגל בזכות שער של מוחטאר. מאמן הבוגרת יואכים לב: "נרגש ומאושר בשבילם"

האני מוחטאר שחקן נבחרת הנוער של גרמניה (שמאל) חוגג. GettyImages
הנבחרת הטובה ביותר בטורניר. מוחטאר חוגג עם חברים/GettyImages

חשבתם שהזכייה הנפלאה בגביע העולם הייתה ההישג היחיד של נבחרות גרמניה בקיץ הנוכחי? תחשבו שוב. נבחרת הנוער של גרמניה רשמה הערב (חמישי) הישג מרשים במיוחד כשזכתה באליפות אירופה לנוער. הנבחרת של מרכוס זורג ניצחה בגמר 0:1 את פורטוגל, בזכות שער של האני מוחטאר בדקה ה-39 לאחר מסירת רוחב מצוינת של מרק שטנדרה מאיינטרכט פרנקפורט.

לגרמניה זוהי זכייה שנייה בטורניר מאז האיחוד, ושישית של מערב ומזרח גרמניה גם יחד. המנשאפט שלטו במשחק לכל אורכו והגיעו להזדמנויות רבות, אך לא הצליחו לכבוש, כשדאבי זלקה ויוליאן בראנדט מחמיצים מצבים קורצים במיוחד. זלקה עצמו סיים כמלך שערי הטורניר עם שישה כיבושים, אך לא הצליח להרשית גם בגמר.

יצויין עוד כי גרמניה הגיעה לטורניר ללא מספר שחקנים מוכשרים ביותר, כמו מקס מאייר, ליאון גורצקה, טימו ורנר ועוד רבים ונוספים ששוחררו מהתחרות כדי להתכונן עם הקבוצות שלהם לעונה הקרובה.

מיד עם שריקת הסיום צייץ מסוט אוזיל: "ברכות לנבחרת הנוער של גרמניה! הופעות נהדרות לאורך הטורניר". לוקאס פודולסקי צייץ: "לא ייאמן חבר'ה! תחגגו כמו שצריך!". אנדרה שורלה הוסיף: "ברכות לנבחרת הנוער של גרמניה על הזכייה בתואר הלילה!". ג'רום בואטנג: "אלופי אירופה לנוער! ברכות לנבחרת הנוער!".

מאמן נבחרת גרמניה הבוגרת יואכים לב אמר: "אני נרגש ומאושר בשביל מרכוס זורג והשחקנים שלו. היה להם טורניר נפלא. ברכות!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully