וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיקה: "הייתי הבלם הטוב בעולם, מקווה לחזור לשם"

שחקן ברצלונה מקווה להתאושש אחרי עונת שפל: "הייתה שנה רעה בקבוצה ובנבחרת. יש כאן את המרכיבים ליצור דבר גדול"

ג'רארד פיקה באימון ברצלונה. GettyImages
שנת שיקום? ג'רארד פיקה/GettyImages

ברצלונה ממשיכה בהכנותיה לעונה החדשה במחנה האימונים באנגליה, כשהיום (חמישי) השתתף ג'רארד פיקה במסיבת העיתונאים ודיבר על העונה הקשה שעברה עליו ועל המטרות לעתיד.

"הייתי הבלם הטוב בעולם, אבל עכשיו אני אפילו לא בין שלושת הראשונים", אמר פיקה. "הייתה לי שנה רעה עם ברצלונה ועם נבחרת ספרד. אני יודע שכדי לשחק בברצלונה אני חייב להיות שוב אחד משלושת הבלמים הטובים בעולם. אני בטוח שלואיס אנריקה יעזור לי ואוכל להעלות את הרמה שלי שוב".

על העונה נטולת התארים המשמעותיים של קבוצתו אמר: "נכשלנו. ברצלונה זכתה רק בסופרקופה הספרדי, כשגם הליגה וגם הגביע הסתיימו בצורה רעה. ברור שאם נוכל להשתפר נהיה קרובים יותר לתארים. נצטרך לעשות זאת בעזרת צניעות ועבודה קשה. יש כאן את כל המרכיבים ליצור משהו באמת גדול".

על השותף החדש שלו ז'רמי מתיו, אמר פיקה: "הוא ישתלב היטב אצלנו. הוא מכיר את הליגה הספרדית ויש לו איכויות שיתאימו לנו. הוא גבוה, אבל גם מאוד מהיר, חזק וקשוח, ויודע להניע את הכדור. הוא גם שמאלי, אז זה יכול להועיל מאוד".

בינתיים, בקטלוניה מדווחים על עסקה סיבובית שתסדר לברצלונה בלם נוסף. על פי הדיווח, אם ויאריאל תרכוש את מייקון מפורטו כמחליף למתאו מוסאקיו שיעבור לטוטנהאם, אז התרנגולים יסכימו למכור את הבלם הבלגי לברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully