וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: בית המשפט יחייב מכירת שחקנים?

31.7.2014 / 16:46

בעלי המניות יקיימו פגישת גיוס תרומות במטרה לכסות חובות. הפועל: "לא דובים ולא יער". 1:2 על רעננה במשחק אימון

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

חברי דירקטוריון הפועל תל אביב ובעלי המניות בראשות בכור צבאן יקיימו ביום שישי פגישה עם מספר אנשי עסקים כדי לנסות לעזור כלכלית למועדון השוקע. למרות ההצהרות של הפועל תל אביב שהיא מסוגלת לעמוד מבחינה תקציבית בהשארתו של גילי ורמוט ושחקנים נוספים, מתברר שהמצב חמור בהרבה ובמועדון יש חשש כבד שאם לא יצליחו לגייס כספים, המצב רק יסתבך במהלך העונה.

לפיכך, המטרה המוצהרת של הפגישה היא לרתום את אנשי העסקים לגיוס כספים למועדון השקוע בחובות. אם מהלך כזה לא יצליח, מעריכים גורמים במועדון שבמהלך העונה בעלי חובות עשויים לגרור את המועדון לבתי משפט שיחייבו את הפועל תל אביב למכור שחקנים.

"אני עושה הכול כדי לעזור למועדון בזמן מאוד לא פשוט", אמר צבאן לוואלה! ספורט. "אני מקווה שאנשים יתגייסו לעזור לקבוצה. בזמן כזה, המועדון חייב שהאוהדים יבינו את מצבו וירכשו כמה שיותר מנויים. הפועל תל אביב כרגע מתנהלת מהיד לפה ורק האוהדים יכולים לעזור לקבוצה שאין לה בעל בית. אנחנו לא רוצים להגיע למצב שלא נוכל לעמוד בחובות המועדון לכן לכל מי שאכפת מהקבוצה זה הזמן לבוא לעזור במה שהוא יכול".

בשורה התחתונה, ההישארות של ורמוט מכבידה על תקציב המועדון. למעשה, התקציב מבוסס כרגע רק על הכנסות ממכירת מנויים וכרטיסים, חסויות וכספים שמגיעים מההתאחדות וזכויות שידור ואמור לעמוד על כ-18 מיליון שקל. התקציב אמור להספיק לממן את הסגל הנוכחי ועלות תפעול המועדון לאורך השנה, אבל לא ישאיר סכום לכיסוי החובות. והיה והקבוצה לא תצליח לגייס תרומות, היא יכולה כאמור להיות חשופה לתביעות מנושים ואף להגיע למצב שלא יישאר לה מספיק כדי לשלם משכורות, בדיוק כמו בעונה שעברה.

מהמועדון נמסר היום: "לא דובים ולא יער. לא נמכור אף שחקן ובטח שאף אחד לא יכול לחייב אותנו לעשות כן. אנחנו פועלים במסגרת התקציב".

שחקן הפועל תל אביב, גילי ורמוט. ברני ארדוב
יוצר בור לא קטן. ורמוט/ברני ארדוב

הפועל תל אביב פנתה רשמית למכבי חיפה וביקשה להעביר לשורותיה את סארי פלאח בעסקת השאלה לעונה אחת. האדומים מפעילים לחץ על מימוש העסקה ובחיפה אישרו כי נעשתה פניה בעניין. יחד עם זאת, האדומים כאמור לא יוכלו להחתים את פלאח או כל שחקן אחר אם לא יגייסו תרומות או ימכרו שחקנים מהסגל הנוכחי.

האדומים ניצחו היום 1:2 את הפועל רעננה במשחק אימון. כזכור, השתיים היו אמורות להיפגש ביום שבת במסגרת גביע הטוטו, אבל המשחק נדחה בגלל המצב הביטחוני. שי אבוטבול (30) וגילי ורמוט (74, פנדל) כבשו.

עוד לפני כן, ורמוט ושון מלכה הגיעו היום לבית החולים סורוקה בבאר שבע וביקרו את החיילים הפצועים ממבצע "צוק איתן". השניים עברו בין המחלקות השונות ושמעו את הסיפורים על הקרבות בעזה והעניקו לחיילים מתנות אדומות.

לאחר מכן נפגשו שני השחקנים עם חיילי הנח"ל באחד משטחי הכינוס בעוטף עזה והעניקו לחיילים מטענים ניידים לסלולרי מתנת המאמצת הראשית של המועדון חברת FUJICOM. ם אמרו: "היה לנו את הכבוד לפגוש את החיילים וכולנו עומדים מאחוריהם, הם הגיבורים של כולנו ואנחנו שמחים שיכולנו להעלות חיוך קטן על פניהם. אנו מאחלים להם החלמה מהירה ושלמה ומקווים שכל החיילים יחזרו בשלום לביתם".


גילי ורמוט מסביר למה נשאר בהפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully