וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורמוט: "יש משהו במה שאומרים במכבי, מקווה שזה ישתנה"

30.7.2014 / 17:40

קשר הפועל תל אביב התייחס לתגובת הצהובים על החלטתו להישאר באדום. דני עמוס התנצל על התקרית וספג קנס כספי

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

התקרית מאחוריו: דני עמוס הועמד היום (רביעי) בפני ועדת המשמעת בהפועל תל אביב, ספג קנס כספי וישוב עוד היום לאימוני הקבוצה בעקבות התקרית שאירעה לאחר המשחק מול אסטנה במוקדמות הליגה האירופית, במהלכה קילל את איל ברקוביץ' והצוות המקצועי. שוער הפועל תל אביב התפרע לאחר המשחק מול הקזחים ועל פי טענת אנשים שהיו עדים למקרה, סינן לעבר איל ברקוביץ’: ”אתה שקרן" וכן השתולל ואמר "חארות, מועדון של קוקסינלים".

בעקבות המקרה הוציא עמוס הודעת התנצלות פומבית בחשבון האינסטגרם, בין היתר לקהילה הלהט"ב בעקבות האמירה הפוגענית. במהלך היום נפגש עמוס עם מאמן השוערים יום טוב טליאס ומאמן הכושר שלומי ודרדו והביע את התנצלותו גם בפניהם.

בנוסף לקנס הכספי שיושת עליו, עמוס יזמין את שאר שחקני הקבוצה לארוחה על חשבונו. שוער הקבוצה בעבר אפולה אדל כשל אמש במבדקים הרפואיים בהפועל תל אביב ונכון לעכשיו לא יצטרף לאימונים, בניגוד לתוכנית המקורית. אדל היה אמור לשמש גיבוי למקרה שעמוס יעזוב.

דני עמוס שוער הפועל תל אביב. קובי אליהו
התקרית מאחוריו. דני עמוס/קובי אליהו

גילי ורמוט התייחס היום שוב להחלטה שלו להישאר ואמר: "התלבטתי הרבה בשבועות האחרונים עם אשתי ועם המשפחה שלי, זו לא הייתה תקופה פשוטה עבורי, אבל אני מאמין שעשיתי את ההחלטה הנכונה. לאוהדים הייתה השפעה גדולה על ההחלטה שלי. אני כבר שבע שנים במועדון ואני מקווה שזה שנשארתי תגרום לאנשים לעזור לקבוצה מבחינה כלכלית".

על היכולת האישית שלו אמר ורמוט: "תמיד מצפים ממני להוביל וברור שהעונה קצת יותר, אבל אני לא מסתכל על זה ורוצה רק לעזור לקבוצה. אני מאמין מאוד באיל ברקוביץ'".

כנשאל הקשר על האמירות מצד גורמים בכדורגל הישראלי ובייחוד ממכבי תל אביב על כך שההחלטה להישאר בהפועל תפגע בעתידו המקצועי, הפתיע כשאמר: "יש משהו במה שהם אומרים, אבל אני מקווה שהגלגל יסתובב ושדברים ישתנו. אולי בסוף דברים כן יתחברו ונצליח להפתיע".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן הפועל תל אביב, גילי ורמוט. ברני ארדוב
יודע שהאחריות נופלת עליו. גילי ורמוט/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully