וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדיניו: "פרישה מכדורגל? זה לא על הפרק"

אחרי שנפרד מאתלטיקו מיניירו, הכוכב הברזילאי הרגיע את מעריציו. קבוצות מה-MLS וגם בוקה ג'וניורס הביעו עניין

רונאלדיניו שחקן אתלטיקו מיניירו. AP
יחליף את ריקלמה בבוקה? רונאלדיניו/AP

בתחילת השבוע נפרד רונאלדיניו מאתלטיקו מיניירו וגרם ללא מעט ספקולציות לגבי עתידו. הכוכב הברזילאי האגדי כבר בן 34 והיו שטענו שהוא מתכוון להודיע בקרוב על פרישה מכדורגל. אבל למעריציו של כוכב ברצלונה לשעבר אין מה לדאוג. רונאלדיניו ערך ראיון ראשון לתקשורת הברזילאי מאז שעזב את מיניירו והצהיר: "פרישה, נכון לעכשיו, לא עומדת על הפרק. נכון לעכשיו אח שלי (הסוכן רוברטו אסיס) עובד מאחורי הקלעים. החל מהשבוע הבא אני אדבר על העתיד שלי. בינתיים אנצל את הימים האלו כדי לנוח, אבל אני יודע שהטלפון של אחי מצלצל הרבה עכשיו,.

הליגה הברזילאית נמצאת אומנם הרחק מאור הזרקורים, אבל רונאלדיניו רשם הצלחה לא קטנה במיניירו והוליך אותה לזכייה בגביע הליברטדורס לפני שנה. "זה מאוד משמח אותי שזכיתי בתארים בכל מועדון ששיחקתי", אמר רונאלדיניו על תקופתו בברזיל. על תקופתו בברצלונה, שבמדיה הוא היה בשיא כושרו, אמר: "ברצלונה הייתה הקבוצה שבה שיחקתי הכי הרבה זמן, אבל אתלטיקו נגעה בי הכי הרבה. זה היה נהדר לזכות בתואר שבו המועדון לא זכר לפני כן".

אז רונאלדיניו עדיין לא מספק רמזים לגבי קבוצתו הבאה, אבל מלבד הדיווחים על קבוצות ה-MLS שרוצות אותו, ישנם פרסומים שלפיהם הכוכב הברזילאי עשוי למצוא את עצמו דווקא בבוקה ג'וניורס, מועדון הפאר הארגנטינאי שנפרד הקיץ מכוכב אגדי אחר - חואן רומן ריקלמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully