וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "התעייפנו במחצית השנייה, ננסה לתקן ביוון"

מאמן סטנדרד ליאז' התייחס ל-0:0 מול פנאתינייקוס במוק' ליגת האלופות: "הגיוני שלא נהיה בשיא הכושר בשלב הזה"

מאמן סטנדרד ליאז' גיא לוזון. GettyImages
ינסה לעבור את היוונים בגומלין. גיא לוזון/GettyImages

מלבד משחקה של מכבי תל אביב אמש (רביעי) מול מאריבור, התקיימו עוד מספר משחקים במוקדמות ליגת האלופות, בחלקם היו מעורבים השגרירים הישראלים. בירם כיאל (45 דקות כמחליף) וניר ביטון (לא שותף) ספגו תבוסה כואבת עם סלטיק, 4:1 מול לגיה וארשה. גם מונס דאבור וגראסהופרס שלו בדרך החוצה אחרי הפסד 2:0 ביתי מול ליל. מי שהשאיר לעצמו סיכוי להעפיל לשלב הפלייאוף הוא גיא לוזון, מאמנה של סטנדרד ליאז' שסיימה ב-0:0 ביתי מול פנאתינייקוס.

לוזון ניתח את המשחק מול היוונים ואמר: "במחצית הראשונה אנחנו היינו הקבוצה העדיפה. היו לנו שניים או שלושה מצבים לכבוש, אבל הסיומת לא הייתה טובה. הנענו את הכדור יפה מאוד, ושיחקנו מאוד מאורגן. במחצית השנייה היינו עייפים כי אנחנו לא בשיא הכושר ופנאתינייקוס הייתה עדיפה. אנחנו נוסעים ליוון בשבוע הבא לנצח, אבל כרגע אנחנו מתרכזים במשחק הבא שלנו בליגה מול קורטרייק".

אימו יזקיאל, חלוץ סטנדרד ערך במשחק הזה את הופעת הפרידה שלו לפני המעבר שלו לקטאר וגם פספס הזדמנות נהדרת סמוך לסיום. המאמן התייחס לכך ואמר: "חבל מאוד על ההחמצה שלו בסוף בגלל שזו הייתה מתנת פרידה נהדרת בשבילו אם היה כובש. אני רוצה להודות לו על כל מה שתרם לקבוצה שלנו. הוא שחקן טוב ובנאדם נהדר".

לוזון טען בשבוע שעבר שהקבוצה שלו לא מוכנה לפתיחת העונה בשל הסגל הקצר ואחרי המשחק נשאל האם זה באמת בא לידי ביטוי במשחק וענה: "לא. ראיתי את סטנדרד משחקת ברמה מאוד גבוהה מול היוונים. המטרה שלנו היא להתאושש וששחקנים יחזרו לכושר. מאז תחילת האימונים, מספר שחקנים נפצעו. חבל על החיסורים האלו אבל זה הגיוני שלא נהיה כעת בשיא הכושר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully