וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חאמס: "אצטרך להילחם על מקומי מול התותחים שמסביב"

הקולומביאני הנוצץ של ריאל בראיון ראשון: "הלוואי שפלקאו יגיע, הוא ווינר. אני אוהב הרבה שחקנים של בארסה ומכבד אותה"

חאמס רודריגס שחקן ריאל מדריד. GettyImages
מאוד נרגש. חאמס/GettyImages

חאמס רודריגס מתחיל להתרגל לחיים כשחקן ריאל מדריד. אחרי המעבר הענק שלו ממונאקו, תמורת 80 מיליון יורו, הציפיות ממספר 10 הקולומביאני, מלך שערי המונדיאל האחרון, בשמיים.

הוא עצמו, מקווה לראות חבר לקבוצתו הקודמת ולנבחרת קולומביה, מצטרף אליו במדים הלבנים: "אני בטוח שפלקאו יכול לשחק בריאל, אבל לא אני מחליט. יש לו יכולות ואופי של מנצח. שיחקנו ארבע עונות ביחד ונפרדנו רק כשהוא עבר לאתלטיקו. הוא ווינר גדול וזה מה שמחפשים בריאל מדריד. הלוואי שהוא יגיע", אמר חאמס בראיון ל"אס".

עוד הוסיף הקשר הקולומביאני: "להגיע לריאל זה חלום שהתגשם ובתקווה הכול ימשיך ככה. תמיד רציתי להיות מספר אחד על המגרש, אבל עכשיו בריאל המטרה שלי היא רק לעזור. יש המון כוכבים אחרים סביבי. אני אוהד של ריאל מאז שהייתי ילד, מהימים של זידאן, בקהאם ורונאלדו. אני יכול לשחק בריאל בצד ימים, שמאל, באמצע, מה שיגידו לי. אני מוכן להילחם כדי להרוויח את המקום שלי בין כל התותחים שמסביב. יש בריאל שחקנים עם הרבה שנים במועדון ואני מכבד אותם. אצטרך להיאבק קשה כדי להיות בהרכב. ריאל זה המועדון הכי גדול וחשוב בעולם. ברצלונה? אני אוהב הרבה שחקנים שלהם ומכבד אותם מאוד כמובן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully